نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

کناره‌گیری یوبیسافت از E3 2023 برای برگزاری رویداد Ubisoft Forward

یوبیسافت اعلام کرد که به‌جای شرکت در نمایشگاه E3 2023 تصمیم به برگزاری رویداد Ubisoft Forward گرفته است.

نینتندو و ایکس باکس قبلا از شرکت در نمایشگاه E3 2023 کناره‌گیری کردند که برای برگزاری در ماه ژوئن در شهر لس آنجلس برنامه‌ریزی شده است. در گذشته شرکت Ubisoft از حضور در این نمایشگاه خبر داده بود، اما اکنون تصمیم دیگری را اتخاذ کرده است. یوبیسافت با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که می‌خواهد رویکرد متفاوتی را در پیش بگیرد و میزبان رویداد Ubisoft Forward Live در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) در شهر لس آنجلس باشد.

شرکت یوبیسافت در این بیانیه اظهار داشت: «نمایشگاه E3 در طول این سال‌ها لحظاتی به‌یادماندنی را برای صنعت [بازی‌های ویدیویی] به ارمغان آورده است. با اینکه در ابتدا قصد داشتیم تا حضوری ویژه در این نمایشگاه داشته باشیم، اما درنهایت تصمیم گرفتیم تا رویکرد متفاوتی را در پیش بگیریم و رویداد Ubisoft Forward Live را در تاریخ ۱۲ ژوئن در لس آنجلس برگزار کنیم. بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری را با بازیکن‌ها به اشتراک بگذاریم».

شرکت ReedPop که برای برگزاری نمایشگاه E3 سال جاری با اتحادیه سرگرمی‌های نرم‌افزاری آمریکا (Entertainment Software Association) همکاری می‌کند، هنوز درباره تغییر رویکرد یوبیسافت اظهارنظر نکرده است.

یوبیسافت قبلا اعلام کرد که با «فهرستی غنی» از بازی‌ها در نمایشگاه E3 2023 حضور می‌یابد، اما اخیرا شایعاتی مبنی‌بر تأخیر بازی‌های Assassin’s Creed Mirage و The Crew: Motorfest منتشر شد که احتمالا برنامه‌های آن‌ها را دستخوش تغییراتی کرده است. شاید در رویداد یوبیسافت فوروارد آتی تریلرهای گیم‌پلی بازی اساسینز کرید میراژ و بازی Avatar: Frontiers of Pandora به نمایش درآید و حتی تاریخ انتشار بازی آواتار مشخص شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده