// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵

اضافه شدن پنج خودروی جدید به بازی Gran Turismo 7

هفته آینده قرار است پنج خودروی جدید به بازی Gran Turismo 7 اضافه شوند.

با اعلام رسمی پولیفونی دیجیتال، به‌زودی چند خودروی جدید برای بازی Gran Turismo 7 عرضه خواهند شد. مجموعه گرن توریسمو یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های گیمینگ است و یکی از بزرگ‌ترین برندهای پلی استیشن محسوب می‌شود. چندین دهه است که شاهد عرضه این سری هستیم و می‌توان آن را یکی از پرچمداران سبک ریسینگ در دنیای گیمینگ دانست.

البته گرن توریسمو رقیب سرسختی به‌نام Forza هم دارد که بین این دو رقابت تنگاتنگی برقرار است. یکی از نقاط برتری Gran Turismo 7 عرضه آن برای هدست واقعیت‌ مجازی PSVR2 است که بااستفاده از آن می‌توان تمام بازی را به‌صورت واقعیت مجازی تجربه کرد و بدین شکل یکی از جذاب‌ترین و غوطه‌ورترین تجربیات ریسینگ کنسولی است.

حال قرار است هفته آینده آپدیت جدیدی برای بازی گرن توریسمو ۷ منتشر شود که شامل ۵ خودرو خواهد بود. البته درحال‌حاضر معلوم نیست این خودروها دقیقا چه مدلی هستند؛ اما در تصویری سایه هر پنج خودرو حاضر است و برخی حدس‌هایی زده‌اند. بعضی از کاربران می‌گویند چند مدل جدید از پورشه در راه هستند؛ اما هنوز تضمینی برای این امر وجود ندارد.

پنج خودروی جدید بازی Gran Turismo 7 که هنوز نامشخص هستند

برای طرفداران پشتیبانی پولیفونی دیجیتال از گرن توریسمو ۷ بسیار خوب است و بعید است به‌زودی این روند قطع شود. البته به‌طور دقیق مشخص نیست این استودیو تا چه‌زمانی قصد ارائه آپدیت برای این بازی را دارد؛ اما به‌هرصورت این به‌روزرسانی‌ها پایدار بوده و باوجود برخی مشکلات، بازیکنان از نتیجه نهایی راضی هستند. معمولا پولیفونی دیجیتال زمانی نسبتا طولانی برای عرضه آثار خود در نظر می‌گیرد؛ پس احتمالا چند سالی با عرضه Gran Turismo 8 یا نسخه جدید دیگری از سری فاصله داریم.

نظر شما درباره این خودروها چیست؟ دوست دارید چه خودرویی به بازی Gran Turismo 7 اضافه شود؟


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده