نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳

انتشار بازی Fort Solis برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در تابستان ۲۰۲۳

شرکت Dear Villagers با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه از انتشار بازی Fort Solis برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در تابستان ۲۰۲۳ خبر داد.

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Dear Villagers و استودیو Fallen Leaf اعلام کردند که بازی Fort Solis در تابستان سال ۲۰۲۳ درکنار کامپیوتر برای کنسول پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد. یک تریلر گیم‌پلی تازه از این بازی تک‌نفره سوم-شخص پخش شد تا طرفدارها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند.

وقایع داستانی بازی Fort Solis در دورترین نقطه مریخ رخ می‌دهد. این ویدیوگیم ماجراهای یک مهندس با نام جک لیری را در اثری تک‌نفره سوم-شخص مهیج دنبال می‌کند که به‌سراغ بررسی یک اعلان خطر عادی می‌رود. لیری پس از رسیدن به فورت سولیس متوجه غیبت کارکنان پایگاه می‌شود و به‌زودی با فرارسیدن شب اوضاع از کنترل خارج می‌شود.

تروی بیکر، صداپیشه جول میلر در سری بازی لست آو آس و راجر کلارک، صداپیشه آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 از اعضای تیم بازیگری بازی Fort Solis هستند.

پایگاه فورت سولیس یک مکان عظیم است که شامل ۹ فضای مجزا خواهد بود. بازیکن‌ها در این بازی قادر به اتخاذ تصمیماتی خواهند بود که هر یک از آن‌ها نتایج متعددی را به‌دنبال خواهد داشت. هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Fort Solis مشخص نیست، اما باید در تابستان سال جاری منتظر عرضه آن برای کامپیوتر و کنسول PS5 باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده