نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲

نمایش مبارزات Jack-8 در تریلر گیم پلی بازی Tekken 8

شرکت بندای نامکو تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Tekken 8 را برای نمایش سبک مبارزاتی و حرکات Jack-8 پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bandai Namco تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Tekken 8 را برای نمایش کاراکتر Jack-8 با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر سبک کلی مبارزات جک-۸ را نشان می‌دهد و نگاهی اجمالی به برخی از حرکات و کمبوهای تازه این مبارز در نسخه پیش‌رو بازی تکن دارد.

به‌نظر می‌رسد که Jack-8 مانند نسخه‌های قبلی این کاراکتر در بازی‌های پیشین یک شخصیت کند با تمرکز روی ضربات سنگین و کمبوهای کوتاه است. تریلر تازه برخی از توانایی‌های ویژه جک-۸ نظیر احضار یک اسلحه غول‌پیکر برای به پایان رساندن کمبو را نیز به نمایش در می‌آورد. اوایل هفته گذشته شاهد معرفی لارس الکساندرسون به‌عنوان یکی از مبارزان بازی Tekken 8 بودیم و یک تریلر گیم‌پلی برای نمایش سبک مبارزات و حرکات این کاراکتر نیز پخش شد.

بازی Tekken 8 با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار این بازی مبارزه‌ای مشخص نیست، اما احتمالا پیش از آوریل ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده