// جمعه, ۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

حضور لنس ردیک فقید در محتوای آینده بازی Destiny

استودیو بانجی تایید کرده است لنس ردیک فقید در محتوای آینده دستینی حضور خواهد یافت.

با تایید استودیو بانجی، لنس ردیک که به‌تازگی دار فانی را وداع گفته و نقش فرمانده زاوالا را در مجموعه دستینی بر عهده داشته است، درمحتوای آینده این بازی حضور خواهد داشت. بانجی اعلام کرد که برنامه دارد تا حضور او را ازطریق اجراهایش که هنوز در بازی حاضر نشده‌اند، محترم بشمارد. این استودیو در یک پست وبلاگی نوشت:

«ادای احترامی که برای لنس صورت گرفته بسیار زیاد بوده است؛ از پیام‌های صمیمانه بی‌انتها در شبکه‌های مجازی تا گردهمایی‌ها به احترام زوالا در گوشه برج که مشرف‌به آخرین شهر است. به‌عنوان یک بازیگر، نوازنده، گیمر و مرد خانواده، اشتیاقی که لنس به چیزهایی که دوست داشت ارائه می‌کرد در چشمان و قلب همه افرادی که او را دوست داشتند منعکس می‌شد».

ادای احترام بازیکنان Destiny 2 به شخصیت زاوالا با نقش‌آفرینی لنس ردیک

ادای احترام بازیکنان دستینی به شخصیت فرمانده زاوالا با نقش‌آفرینی لنس ردیک

بانجی افزود: «فعلا ما حضور او را ازطریق اجراهایش که هنوز در بازی نیامده‌اند و در خاطراتی که تاابد همراه ما هستند، گرامی می‌داریم. ما به‌شدت از درگذشت او ناراحت هستیم اما درعین‌حال به‌خاطر زمانی‌که با هم گذراندیم بسیار سپاسگزاریم و افکار ما با دوستان و عزیزان او همراه است».

گفتنی است ردیک سابقه ایفای نقش سایلنس در بازی Horizon Zero Dawn و هورایزن فوربیدن وست را هم دارد. هنوز مشخص نیست آیا او در بسته الحاقی Burning Shores بازی هورایزن ۲ حضور خواهد یافت یا خیر.

استودیو گوریلا گیمز، سازنده مجموعه Horizon هم گفته بود: «ممنونیم لنس ردیک؛ به‌خاطر همه مواردی که به کاراکتر سایلنس اعطا کردی، به‌خاطر اینکه استعداد و خرد نامحدود خود را با ما به‌اشتراک گذاشتی، به‌خاطر گرمای سخاوتمندانه و حضور تکرارنشدنی‌ات و به‌خاطر تاثیر عمیق تو روی عوامل و جامعه ما. ما از همکاری با تو بسیار مفتخر بودیم. دلتنگت خواهیم شد. تسلیت صمیمانه خود را به عزیزان ایشان ابراز می‌کنیم».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده