نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴

بازی The Expanse: A Telltale Series تابستان امسال منتشر می‌شود

با اعلام سازندگان، اپیزود اول بازی The Expanse: A Telltale Series قرار است تابستان امسال منتشر شود. جزییات بیش‌تری هم از بازی ارائه شده که می‌توانید در ادامه بخوانید.

بازی The Expanse: A Telltale Series براساس سریال The Expanse شبکه آمازون و با همکاری تل‌تیل گیمز، دِک ناین گیمز و Alcon Interactive ساخته می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار مرتبط با این بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که اپیزود اول آن قرار است تابستان امسال منتشر شود.

بازی The Expanse: A Telltale Series روایتگر داستان کامینا درامر و آرتمیس در یک ماجراجویی فضایی خواهد بود و تمرکز اصلی داستان آن روی تعامل با سایر اعضای سفینه فضایی، سفر‌های فضایی و جاذبه صفر (Zero G) است. بازیکنان اتفاق‌های غیر منتظره‌ای را در بازی تجربه خواهند کرد و به مرور با جزییات شخصیتی هریک از کاراکتر‌ها آشنا خواهند شد.

از حیث گیم‌پلی هم قرار است تصمیم‌گیری‌ها نقش بسیار مهمی در بازی داشته باشند. برای مثال در نمایش‌های اخیر بازی دیدیم که بازیکنان می‌توانند از بین نجات دادن یا ندادن یکی از اعضا که پایش در تله‌ای گیر کرده، یک گزینه را انتخاب کنند. نجات دادن پای فرد از این وضعیت باعث خرج منابع می‌شود، ولی روحیه خدمه را بهبود می‌بخشد. فدا کردن پای این شخصیت هم نتیجه‌ی برعکسی خواهد داشت.

به هر حال اپیزود اول The Expanse: A Telltale Series تابستان منتشر می‌شود و نسخه کامپیوتر آن، انحصاری فروشگاه اپیک خواهد بود. بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی پلی استیشن و ایکس باکس هم در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده