نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۱

معرفی موربیوس در تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیو Firaxis Games در تریلر جدیدی از بسته الحاقی The Hunger بازی Marvel’s Midnight Suns به معرفی موربیوس پرداخته است.

اخیرا بازی Marvel’s Midnight Suns سومین بسته الحاقی بزرگ خود تحت عنوان The Hunger را دریافت کرد که از مهم‌ترین محتوای آن می‌توان به شخصیت موربیوس اشاره داشت. همانند دو بسته الحاقی گذشته، بازیکنان باید کمپین کوتاه The Hunger را تجربه کنند تا بتوانند موربیوس را به تیم ابرقهرمانی خود اضافه کنند. این کمپین بر مبارزه با یک تهدید خون‌آشامی در شهر نیویورک متمرکز شده است و بازیکنان باید با یک توطئه‌ی دیگر از Hydra مقابله کنند.

شخصیت موربیوس دارای ۱۱ هیرو کارت منحصر‌به‌فرد خواهد بود که عمدتا بر اعمال آسیب خونریزی یا Bleed روی دشمنان تمرکز دارند. او همچنین می‌تواند وارد حالت Bloodlust مشابه حالت Binary کاپیتان مارول شود تا علاوه‌بر تقویت محافظ خود، اثر Bleed را به تمام حملاتش اضافه کند.

برخلاف توانایی‌های شخصیت Blade که حول استفاده از Bleed روی چندین دشمن ازطریق استفاده از توانایی‌های زنجیری استفاده می‌شود، موربیوس می‌تواند مقادیر بزرگی از آسیب Bleed را روی اهداف تکی وارد کند و این توانایی او را به یک مبارز ایده‌آل در رویارویی با باس‌ها تبدیل خواهد کرد. بسته الحاقی جدید بازی Marvel’s Midnight Suns، علاوه‌بر اضافه کردن شخصیت موربیوس به فهرست ابرقهرمانان، یک مأموریت جانبی جدید در هاب Abbey به نام Laboratory را ارائه می‌دهد که به بازیکنان امکان ارتقای قدرت‌های ثانویه را خواهد داد.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده