نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Valheim برای ۶ ماه در انحصار ایکس باکس خواهد بود

با استناد به ایمیل شرکت مایکروسافت، ظاهرا بازی Valheim تنها برای ۶ ماه در انحصار زمانی کنسولی ایکس باکس باقی می‌ماند.

بازی Valheim استودیو Iron Gate در ابتدا به‌شکل Early Access برای کامپیوتر منتشر شد و اخیرا در دسترس کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گیم پس قرار گرفت. با اینکه توسعه‌دهندگان گفتند که درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌‎ی نسخه پلی استیشن یا نینتندو سوییچ بازی وجود ندارد، اما ظاهرا این محصول سندباکس بقامحور تنها برای مدت محدودی در انحصار ایکس باکس باقی خواهد ماند.

همان‌طور که رسانه Twisted Voxel و GameSpot گزارش دادند، شرکت مایکروسافت اخیرا یک ایمیل به‌مناسبت انتشار Valheim در گیم پس منتشر کرد که نشان می‌دهد این بازی تنها برای ۶ ماه در انحصار ایکس باکس خواهد بود. این به آن معنا نیست که بازی والهایم پس از پایان انحصار زمانی بلافاصله به سایر پلتفرم‌ها راه خواهد یافت. بااین‌حال این امکان وجود دارد که حداقل پس از پایان انحصار زمانی ایکس باکس این اتفاق رخ دهد.

البته این مورد هنوز رسما تأیید یا تکذیب نشده است و طرفدارها باید منتظر انتشار اطلاعات موثق از سوی استودیو آیرون گیت و شرکت Coffee Stain Publishing باشند. بازی Valheim هنوز در فاز Early Access است و درحال‌حاضر به‌روزرسانی بزرگ بعدی آن تحت عنوان Ashlands در دست توسعه قرار دارد.

ایمیل مایکروسافت برای اشاره به انحصار زمانی بازی Valheim


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده