// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸

نمایش گرافیک خیره‌کننده Senua's Saga: Hellblade II در ویدیو جدید بازی

سازندگان Senua's Saga: Hellblade II به‌دنبال جابه‌جا کردن استانداردهای انیمیشن‌سازی برای چهره‌ی شخصیت هستند. ویدیو جدید پخش‌شده از بازی نشان می‌دهد که آن‌ها چه دستاوردهای معرکه‌ای در این زمینه دارند.

استودیو Ninja Theory شرکت مایکروسافت طی کنفرانس شرکت اپیک گیمز در رویداد GDC 2023 یک ویدیو تماشایی را به نمایش گذاشت. در این ویدیو می‌بینیم که چهره‌ی Senua، شخصیت اصلی سری بازی هلبیلد چه جزئيات مثال‌زدنی و خارق‌العاده‌ای در Senua's Saga: Hellblade II دارد.

اعضای استودیو نینجا تئوری با استفاده از ابزار Metahuman شرکت Epic Games موفق به آفرینش انیمیشن‌های بسیار واقع‌گرایانه برای بازی انحصاری Senua's Saga: Hellblade II شده‌اند.

تماشا با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب استودیو Ninja Theory

انیماتور Metahuman می‌تواند با بهره‌برداری از ویدیو ضبط‌شده از نقش‌آفرینی بازیگرهای واقعی، به سرعت ساختار انیمیشنی دقیقی را ارائه دهد که از آن می‌توان برای خلق انیمیشن‌های سه‌بعدی در بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها استفاده کرد. به همین خاطر اجرای پراحساس ملینا یرگنس، بازیگر اصلی بازی Senua's Saga: Hellblade II انقدر عالی در این ویدیو به مخاطب منتقل می‌شود.

شرکت مایکروسافت بازی Senua's Saga: Hellblade 2 را تقدیم گیمرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر خواهد کرد. مشترک‌های سرویس گیم پس از روز عرضه بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی جداگانه به این بازی دسترسی خواهند داشت.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده