نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹

اعلام تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent با پخش نخستین تریلر گیم پلی

شرکت Focus Entertainment با پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه از تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Focus Entertainment و استودیو Tindalos Interactive نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Aliens: Dark Descent را پخش کردند. این بازی اکشن استراتژی همزمان در دنیای مجموعه Aliens جریان دارد و برای انتشار در تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

بازیکن‌ها در بازی Aliens: Dark Descent به‌عنوان فرمانده جوخه Colonial Marine (تفنگداران دریایی استعماری) باید به تحقیق درباره طغیان زنومورف‌ها در ماه بپردازند. شما می‌توانید دستورها را به‌صورت بلادرنگ صادر کنید یا حتی برای اتخاذ یک تصمیم مدبرانه و راهبردی سرعت مبارزات را کاهش دهید. جالب اینکه در این بازی حالت Permadeath نیز وجود دارد که در آن اعضای تیم پس از مرگ دیگر قادر به بازگشت به جریان بازی نخواهند بود.

شما می‌توانید نیروهایی را استخدام کنید، آموزش دهید و در پنج کلاس با تخصص‌های متعدد و مجموعه‌ای از سلاح‌ها به ارتقا آن‌ها بپردازید. هر یک از مراحل بازی بسیار بزرگ طراحی شده است تا بازیکن‌ها بتوانند به اهداف نزدیک شوند. بازیکن‌ها می‌توانند از ردیاب‌های حرکتی و برجک‌های دفاعی استفاده کنند و برای بقا به‌سراغ کشف کلیدهای میانبر بروند. طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات و تریلرهای بیشتری از بازی در هفته‌های آتی باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده