// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۳

۳۲۹ میلیون بار تلاش توسط بازیکنان برای شکست مالنیا در بازی Elden Ring

به‌تازگی آمار و ارقام بازیکنان در بازی Elden Ring منتشر و مشخص شده که بازیکنان برای شکست دادن مالنیا ۳۲۹ میلیون بار تلاش کرده‌اند.

به مناسب یک سالگی بازی Elden Ring که در زمستان سال گذشته روانه بازار شد، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر الدن رینگ، اینفوگرافیک جدید بازی را منتشر کرده است. در جریان این اینفوگرافیک شامل اطلاعات و آمار و ارقام داخل بازی بازیکنان هستیم. جالب‌ترین نکته در مورد این آمار و ارقام، مربوط‌به تلاش‌های بازیکنان برای کشتن باس‌های بازی است.

درمجموع بازیکنان الدن رینگ ۵.۹ میلیارد بار برای کشتن باس‌ها تلاش کرده‌اند که دراین‌میان ۳۲۹ میلیون تلاش مربوط‌به باس فایت Malenia, Blade of Miquella است. در ادامه، Mergit, the Fell Omen و Limgrave Tree Sentinel به‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از این حیث به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه، مشخص شده که بازیکنان بیش از ۹ میلیارد بار در Elden Ring مرده‌اند که ۶۹ درصد میزان مرگ و میر به‌دست دشمنان و NPCها بوده است. البته که نباید منکر ۱۴ درصد مرگ و میر به‌دلیل پرتاب شدن از ارتفاع شد.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که بیش از یک میلیارد احضار (سامن) در الدن رینگ انجام شده که ۸۸ درصد سهم حالت کوآپ است. بیشترین جادوهای استفاده شده هم مربوط‌به Rock Sling، Crystal Torrent و Glintstone Pebble است. در ادامه می‌توانید اینفوگرافیک منتشر شده از بازی Elden Ring را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است و توانست جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۲ را هم از آن خود کند. همچنین این بازی طبق آخرین آمار، فروش این بازی از مرز ۲۰ میلیون نسخه عبور کرده و اخیرا هم بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای الدن رینگ معرفی شد.

اینفوگرافیک بازی Elden Ring


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده