// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸

فاش شدن اطلاعات و تصاویری از بازی ریسینگ لگو 2K

تصاویر و اطلاعات بیشتری از بازی معرفی‌نشده ریسینگ لگو از جمله نشان این بازی با همکاری 2K Games منتشر شده‌اند.

اطلاعات تکمیلی از بازی معرفی‌نشده ریسینگ لگوی شرکت 2K Games فاش شده‌اند که این‌بار اسم رسمی بازی و چند تصویر از آن هم افشا شده‌اند. این پروژه Lego 2K Drive نامیده شده است و گزارش شده شامل مسابقات کوتاه به سبک ماریو کارت است. همچنین وسیله شما در هنگام رانندگی به‌صورت خودکار تغییر می‌کند. تصاویری از بازی در ردیت انتشار یافته‌اند که شامل لگوهای مختلف شده و چند زمین مسابقه از جمله محیطی ترسناک و محیطی شبیه‌به غرب وحشی را نمایش می‌دهند.

قابل ذکر است اولین‌بار در فوریه ۲۰۲۲ گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد توکی گیمز، ناشر مجموعه‎‌عایی مثل WWE و NBA 2K در حال همکاری با شرکت لگو برای ساخت مجموعه آثاری ورزشی است. گفته می‌شد این همکاری با یک بازی فوتبالی ساخته سومو دیجیتال، سازنده Sackboy: A Big Adventure برای عرضه همزمان با جام جهانی قطر شروع می‌شود که البته خبری از این بازی نشد.

سپس صحبت از یک بازی ریسینگ جهان‌باز برای عرضه در ۲۰۲۳ بود که توسط ویژوال کانسپتس، سازنده WWE 2K22 بود که احتمالا همین بازی ذکرشده در خبر است. درنهایت گزارش گفته بود بازی سومی هم در حال ساخت است. هنوز 2K Games به‌صورت رسمی از همکاری با لگو رونمایی نکرده است.

این همکاری همزمان با سرمایه‌گذاری عظیم لگو در بازار بازی صورت می‌پذیرد؛ جایی‌که شاهد عرضه آثاری فراتر از بازی‌های لایسنس‌شده معمول مثل Lego Star Wars: The Skywalker Saga ساخته استودیو TT Games خواهیم بود. سال گذشته لگو از همکاری رسمی با شرکت اپیک گیمز، سازنده فورتنایت خبر داده بود که هنوز حاصل این همکاری مشخص نیست.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده