// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۹

عبور فروش بازی Control از مرز سه میلیون نسخه

بازی Control توانسته فروشی ۳ میلیون نسخه‌ای داشته باشد و میزان درآمدزایی آن ۹۲ میلیون یورو بوده است.

با اعلام رسمی دیجیتال بیتس، شرکت مادر رمدی در جریان گزارش مالی نیمه اول سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳، بازی Control از زمان عرضه در اوت ۲۰۱۹ توانسته است بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد و مجموع درآمدزایی از این بازی ۹۲ میلیون یورو بوده است.

بازی کنترل بازیکنان را در نقش جسی فیدن قرار می‌دهد که در اداره مرکزی کنترل موسوم‌به قدیمی‌ترین خانه کار می‌کند. درهمین‌حال موجوداتی ملقب‌به هیس به این شرکت حمله می‌کنند. این اثر با محیط‌ها و ظاهر سورئال، گان‌پلی جذاب و داستان درگیرکننده خود توانست مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد. Control ابتدا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و سپس نسخه ارتقایافته آن با نام Ultimate Edition برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم منتشر شد.

دو پروژه جدید در جهان مشترک با این بازی در دست ساخت هستند. اولین پروژه Condor نام دارد که یک بازی چندنفره کوآپ است و Control 2، دنباله بازی هم برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی توسعه خواهد یافت. بودجه قسمت اصلی بازی کنترل ۲۵ میلیون یورو و بودجه Control 2 هم ۵۰ میلیون یورو است. همچنین استودیو رمدی درحال ساخت Alan Wake 2 هم است که برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده