نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۵

عبور فروش بازی Sifu از دو میلیون نسخه در سراسر جهان

طبق اعلام ناشر Sifu، فروش این بازی در سراسر جهان از دو میلیون نسخه فراتر رفته است.

شرکت کپلر اینتراکتیو، ناشر بازی Sifu استودیو Sloclap و بازی Scorn استودیو Ebb Software، اعلام کرد در اولین سال فعالیت خود به درآمد بیش از ۵۰ میلیون دلاری دست یافته است. این شرکت در ادامه توضیح داد با اینکه بازی Sifu قرار است تازه یک هفته‌ی دیگر روی پلتفرم‌های ایکس باکس و استیم هم عرضه شود، اما هم‌اکنون فروش آن از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فراتر رفته است.

کپلر اینتراکتیو چند همکاری جدید را برای سال ۲۰۲۳ و بعد از آن اعلام کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سرمایه‌گذاری در استودیو The Gentlebros، سازندگان مجموعه Cat Quest مستقر در سنگاپور اشاره کرد. این ناشر درباره‌ی این همکاری توضیح داد که قرار است برای عرضه‌ی بازی‌های آینده‌ی The Gentlebros همکاری داشته باشد و در همین حال از تخصص ارزشمند آن‌ها در فضای بازی‌های موبایل بهره ببرد. همچنین شرکت کپلر اینتراکتیو یک همکاری جهانی دیگر با استودیوی Sandfall را شروع کرده تا اولین اثر آن‌ها را که یک بازی تک نفره، ماجراجویی و داستان‌محور است، منتشر کند.

توسعه‌دهندگان Sifu در برنامه دارند کنار عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های جدید استیم، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، به‌روزرسانی محتوای جدید قابل توجهی را در دسترس قرار دهند که Arenas نام دارد و شامل پنج حالت، ۹ منطقه و ۴۵ چالش تازه خواهد بود. به‌گفته‌ی Sloclap، این به‌روزرسانی حدود ۱۰ساعت گیم‌پلی اضافی را برای بازیکنان خواهد داشت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده