نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳

استفاده از فناوری دیالوگ جالب در بازی Marvel’s Spider-Man 2

یکی از توسعه‌دهندگان اینسامنیاک گیمز به فناوری گفتگوی جالب بازی Marvel’s Spider-Man 2 اشاره کرد.

شرکت سونی بازی‌های فرست-پارتی زیادی برای عرضه در سال ۲۰۲۳ در خط تولید دارد که یکی از موردانتظارترین آن‌ها بازی Marvel's Spider-Man 2 از استودیو اینسامنیاک گیمز است. با اینکه هنوز جزئیات بسیار اندکی پیرامون این بازی منتشر شده است، اما اخیرا الن راسکین، برنامه‌نویس ارشد موتور بازی‌سازی به نکته‌ی جالبی درباره‌ی آن اشاره کرد.

در جریان لایواستریم اخیر اینسامنیاک گیمز، راسکین تأیید کرد که بازی بعدی این استودیو از «فناوری دیالوگ بسیار جالبی» بهره خواهد بود. با اینکه راسکین جزئیات بیشتری از این فناوری را منتشر نکرد، اما می‌دانیم که بازی بعدی اینسامنیاک گیمز، Marvel’s Spider-Man 2 است. بااین‌حال احتمال دارد این فناوری در بازی Marvel’s Wolverine نیز استفاده شود.

شایعه‌های اخیر ادعا دارند که شرکت سونی در ماه ژوئن پیش رو یک شوکیس برگزار خواهد کرد. باتوجه‌به اینکه بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای عرضه در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است، احتمالا نمایش مفصلی از آن را در رویداد آینده سونی شاهد باشیم. اینسامنیاک گیمز در گذشته اعلام کرده بود که نسبت به عرضه‌ی این بازی در پاییز امسال اطمینان دارد و این پروژه بسیار عظیم خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده