نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲

احتمال انتشار بسته الحاقی پولی Separate Ways بازی Resident Evil 4 Remake در اواخر ۲۰۲۳

داسک گولم ادعا کرد که بسته الحاقی Separate Ways بازی Resident Evil 4 Remake گسترده‌تر از نسخه اصلی است و احتمالا اواخر سال جاری عرضه می‌شود.

بازی Resident Evil 4 Remake اواخر هفته جاری منتشر می‌شود و تاکنون با استقبال خوبی از سوی منتقدها مواجه شده است. در آینده بخش The Mercenaries و محتوای پلی استیشن VR2 این ریمیک در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند، اما طرفدارها باید منتظر انتشار چه محتویات دیگری برای بازی باشند؟

همان‌طور که AestheticGamer ملقب‌به Dusk Golem، یکی از افشاگران سرشناس صنعت بازی‌ها در توئیتر اعلام کرد، بسته الحاقی Separate Ways یک بسته پولی جداگانه خواهد بود که «جامع‌تر» از نسخه اصلی است و «احتمالا» در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. داسک گولم در انجمن Resetera تأکید کرد که این بسته الحاقی بعدا در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و نسبت‌به بسته الحاقی Separate Ways اصلی «طولانی‌تر و کامل‌تر» خواهد بود.

بسته الحاقی Separate Ways یک داستان جانبی در بازی Resident Evil 4 به‌حساب می‌آید که پس از انتشار نسخه GameCube برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه شد. این بسته الحاقی شامل ایدا وانگ به‌عنوان کاراکتر قابل تجربه، یک تفنگ دستی، حملات نزدیک منحصربه‌فرد و یک Hookshot برای دسترسی به نقاط مختلف نقشه است. در این بسته الحاقی بخش‌هایی نظیر نبرد در دهکده تغییراتی دارند و جزئیات بیشتری از مشارکت ایدا وانگ در داستان ارائه می‌شود.

شرکت کپکام هنوز انتشار بسته الحاقی Separate Ways را رسما تأیید نکرده است و نمی‌دانیم که آیا طرفدارها قادر به تجربه این کمپین جانبی خواهند بود یا خیر. به‌هرشکل باید تا زمان انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. بازی Resident Evil 4 Remake برای انتشار در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده