نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۸

اذعان سونی به برتری قابل توجه گیم پس بر پلی استیشن پلاس

سونی در جدیدترین بیانیه خود در پرونده خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت اذعان داشته که سرویس ایکس باکس گیم پس بسیار جلوتر از پلی استیشن پلاس است.

سونی در پاسخ جدید خطاب به نهاد قانون گذار بازار و رقابت بریتانیا اعلام کرده که به اعتقاد این شرکت، مایکروسافت در زمینه‌ی ایکس باکس گیم پس بسیار جلوتر از پلی استیشن پلاس بوده و در این حیطه به سونی برتری دارد. سونی در این بیانیه اعتراف می‌کند که «بدون شک گیم پس از نظر در اختیار داشتن سهم بیشتر بازار بسیار جلوتر از پلی استیشن پلاس است.» سونی این اعتراف را به‌عنوان بخشی از استدلال خود علیه مایکروسافت مطرح کرده که براساس آن معتقد است مایکروسافت از خرید اکتیویژن بلیزارد انگیزه‌ی افزایش قیمت بازی‌های کالاف دیوتی را دارد.

لوگوی ایکس باکس گیم پس

سونی همچنین اعلام کرده که این کار مایکروسافت را تشویق می‌کند تا کیفیت بازی‌های بعدی Call of Duty روی کنسول رقیب را کاهش داده و بازی‌های مورد نظر خود را تنها ازطریق گیم پس در اختیار کاربران قرار دهد. به‌گفته‌ی سونی، مایکروسافت همچنین از نظر تجاری ترغیب می‌شود تا بازی‌های Call of Duty را با قیمت‌های «غیر قابل دوام» در پلی استیشن پلاس عرضه کرده و در نتیجه بازار را به سمت انحصاری کردن سوق دهد.

سونی این اظهارات را در آخرین پاسخ خود خطاب به CMA بیان کرده که در واکنش به تلاش‌های مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد مطرح شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده