نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹

پخش یک تصویر جدید از بازی فانتزی جهان باز و AAA استودیو تکلند

به‌تازگی استودیو تکلند یک تصویر مفهومی جدید از پروژه‌ی بدون نام AAA و فانتزی خود به اشتراک گذاشته است.

با اینکه استودیو تکلند همچنان به پشتیبانی از بازی Dying Light 2 Stay Human با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی پولی ادامه می‌دهد اما درکنار آن روی ساخت یک بازی AAA جدید و جهان باز کار می‌کند. اخیرا تکلند برای این پروژه‌ی بدون نام که توسعه‌ی آن در سال گذشته تایید شد، یک تصویر مفهومی جدید ارائه کرده است تا جزئیات بیشتری از محیط فانتزی آن را با هواداران به اشتراک گذارد.

تکلند در توییتی که این تصویر هنری را پخش کرد، توضیح داد که تلاش می‌کند یک بازی AAA متمرکز بر روایت داستانی قانع‌کننده را توسعه دهد که بهترین جنبه‌های گیم‌پلی که این استودیو به آن معروف است، را با هم ترکیب کرده و ارائه کند. در تصویر هنری مفهومی می‌توانیم شخصیتی را در حال بالا رفتن از درخت ببینیم و منظره‌ی دوردست آن شامل یک قصر پادشاهی در نزدیکی آبشار است. در همین حال می‌توان تصویر ماه متلاشی شده را در آسمان دید و زیر آن و در مناطق دورتر، صحرایی با صخره‌های سنگی بلند به چشم می‌خورد.

دنیای بازی معرفی نشده و فانتزی استودیو تکلند

به جز این موارد، هیچ جزئیاتی از پروژه‌ی فانتزی استودیو تکلند منتشر نشده است. بااین‌حال توسعه‌دهندگان برجسته‌ای از لهستان در حال کار روی این بازی هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کارولینا استاکیرا و آرکادیوس بوروویک، کارگردان‌های ارشد داستان، اشاره کرد که قبلا در توسعه‌ی دو بازی The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt نقش داشته‌اند. همچنین ماریو مالتزوس، کارگردان خلاق این پروژه، قبلا روی ساخت بازی‌های Mad Max و Middle-Earth: Shadow of Mordor کار کرده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده