نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۳

تاسیس استودیو Fuse Games توسط سازندگان سابق Need for Speed و Burnout

جمعی از توسعه‌دهندگان سابق دو مجموعه Need for Speed و Burnout، استودیو Fuse Games را تأسیس کردند.

برخی از توسعه‌دهندگان ارشد استودیو کرایتریون که سابقه‌ی کار روی بازی‌های Need for Speed و Burnout را دارند، یک استودیوی جدید به نام Fuse Games را پایه‌گذاری کردند و هم‌اکنون در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند.

این استودیو توسط مت وبستر، معاون سابق شرکت EA و مدیرعامل پیشین استودیو کرایتریون هدایت می‌شود. درحالی‌که فیوز گیمز جزئیات اصلی پروژه جدید خود را فاش نکرد، اما یک توصیف اجمالی از آن را به اشتراک گذاشته است. فیوز گیمز در این‌باره گفت: «پروژه‌ی جدید ترکیبی از توجه به برانگیختگی احساس حین تجربه بازی با نمایشی بلاک‌باستری و نوآوری‌های بازیکن‌محور در گیم‌پلی و خلاقیت خواهد بود».

از اعضای دیگر استودیو فیوز گیمز می‌توان به پیت لیک، تهیه کننده اجرایی، آلن مک‌دیرمنت به‌عنوان مدیر توسعه، استیو آپهیل به‌عنوان مدیر محتوا و آندری شایرز به‌عنوان مدیر فنی ارشد اشاره کرد.

استودیو کرایتریون حال حاضر روی محتوای پس از عرضه‌ی جدیدترین بازی خود یعنی Need for Speed Unbound کار می‌کند. این استودیو اخیرا به‌روزرسانی VOL 2 را برای این بازی معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) در دسترس قرار گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده