نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

اعلام تاریخ انتشار بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin در استیم

بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Stranger of Paradise Final Fantasy Origin با گذشت حدود یک سال پس از انتشار اولیه به استیم راه می‌یابد.

سومین و آخرین بسته گسترش‌دهنده Stranger of Paradise Final Fantasy Origin در ماه ژانویه در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و به برنامه‌های شرکت Square Enix و استودیو Team Ninja برای پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی پایان داد. بااین‌حال این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک در آینده نزدیک به پلتفرم دیگری راه خواهد یافت.

بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin از حدود یک سال پیش منحصرا در دسترس کاربران اپیک گیمز استور قرار گرفت، اما این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس از راه‌یابی این اسپین-آف به استیم در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ (۶ آوریل ۲۰۲۳) خبر داده است. بنابراین افرادی که برای تجربه بازی منتظر نسخه استیم بودند، نباید بیش از این برای عرضه محصول در این پلتفرم منتظر بمانند.

شرکت اسکوئر انیکس تأیید کرد که در آینده تمام نسخه‌های بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin با یک تخفیف دائمی به فروش خواهند رسید. این وسط یک تریلر تازه از بازی نیز پخش شده است که شما می‌توانید در ادامه به تماشای آن بنشینید. درحال‌حاضر این بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده