نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پخش تریلر رونمایی از کلاس Handler بازی Remnant 2

استودیو Gunfire Games با پخش یک تریلر جدید از کلاس مبارزه‌ی Handler بازی Remnant 2 رونمایی کرد.

به‌عنوان بخشی از پوشش خبری اختصاصی IGN First برای ماه جاری میلادی، استودیو گانفایر گیمز به پخش یک تریلر جدید از بازی Remnant 2 پرداخت و جزئیات جدیدی را با هواداران به اشتراک گذاشت. این استودیو در گذشته کلاس مبارزه‌ی Gunslinger را معرفی کرده بود که براساس تیراندازی و تهاجم است. حال تیم سازنده با پخش یک تریلر تازه، بازیکنان را با کلاس پشتیبانی Handler آشنا می‌کند. مبارز این کلاس که یک سگ را به‌عنوان همراه کنار خود می‌بیند، برای بازیکنانی مناسب خواهد بود که قصد تجربه‌ی تک نفره‌ی بازی را دارند.

سگ همراه در کلاس Handler می‌تواند در حالت‌های جداگانه‌ای از گیم‌پلی نقش داشته باشد و در هر کدام از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. همان‌طور که بن کورتون، طراح اصلی بازی Remnant 2 می‌گوید، هر بار که بازیکنان حالت‌های توانایی سگ همراه خود را تغییر دهند، نوار مربوط‌به قدرت او تغییر رنگ خواهد داد تا بازیکنان متوجه آن شوند. توانایی‌های این سگ شامل Guard Dog برای زوزه‌ کشیدن و آسیب زدن به دشمنان یک منطقه، Support Dog برای بهبود سلامت بازیکن و Attack Dog برای افزایش قدرت آسیب خواهند بود.

علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند از سیستم پینگ برای دستور دادن به سگ و فرستادن آن به نقاط مختلف استفاده کنند. گیمرها توانایی این را دارند که با فشردن یک کلید خاص، سگ را فرا بخوانند. به نظر می‌رسد بهترین پرک این کلاس، Bonded باشد. این پرک به بازیکنان این امکان را خواهد داد تا در صورتی که یک Dragon Heart داشته باشند و در نبرد کشته شوند، سگ همراه بتواند آن‌ها را احیا کند. همچنین با استفاده از این پرک می‌توان به سگ همراه دستور داد تا هر کدام از همراهان بازیکن که به زمین افتاده است و آیتم Dragon Heart را دارد، احیا کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در پایان استودیو گانفایر گیمز تایید کرد که بازی تیراندازی و سولزلایک Remnant 2 قرار است در تابستان ۲۰۲۳ روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده