نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶

ثبت یک نشان تجاری مرتبط با سری Castlevania توسط کونامی

به‌تازگی شرکت کونامی یک نشان تجاری جدید را ثبت کرده است که می‌تواند به مجموعه Castlevania مربوط باشد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، اخیرا مشخص شد که شرکت کونامی یک نشان تجاری جدید ثبت کرده است که احتمالا به سری Castlevania ارتباط دارد. این نشان تجاری با عبارت «Project Zircon» در هفته‌ی گذشته ثبت شده است و در توضیح آن به حق استفاده در بسیاری از زمینه‌های سرگرمی به مانند نرم‌افزارهای دستگاه‌های تجاری آرکید و بازی‌های ویدیویی اشاره می‌شود.

در ادامه وب‌سایت Gematsu توضیح داد که نشان تجاری Project Zircon می‌تواند به یک آیتم ویژه از سری Castlevania ارتباط داشته باشد. درواقع Zircon جواهری است که در چندین نسخه از مجموعه Castlevania دیده شده بود و اولین‌بار در نسخه‌ی Castlevania: Symphony of the Night استفاده شده است. بااین‌حال باید توجه داشت که در توضیح این نشان تجاری، کونامی به حق استفاده از آن برای دستگاه‌های آرکید و ماشین‌های بازی پاداش‌دهنده تجاری اشاره کرده است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این نشان تجاری مربوط‌به یک بازی ویدیویی نباشد.

کسلوانیا لردز آو شدو میان دریایی از خون

مانند بسیاری از مجموعه‌های اصلی کونامی از جمله Metal Gear Solid، سری Castlevania نیز در چند سال گذشته در خاموشی به سر برده است. آخرین نسخه‌ی اصلی این مجموعه در سال ۲۰۱۴ با نام Lords of Shadow 2 عرضه شد. در گزارش‌هایی که در گذشته منتشر شدند، ادعا شده بود که شرکت کونامی برای ساخت چندین بازی از سری Silent Hill توسط استودیوهای خارجی و همچنین ریبوت سری Castlevania در استودیوهای داخلی ژاپنی، چراغ سبز نشان داده است.

نهایتا در اکتبر ۲۰۲۲ صحت بخشی از این گزارش مشخص شد و کونامی به معرفی پروژه‌های جدید خود از سری Silent Hill پرداخت که مهم‌ترین آن‌ها بازسازی Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم است. علاوه‌بر این موارد، اخیرا یکی از توسعه‌دهندگان شرکت کونامی به هیجان و اشتیاق طرفداران در رسانه‌های اجتماعی برای مجموعه Castlevania اشاره کرد و گفت که این اشتیاق واقعا برای کونامی انگیزه‌بخش بوده است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده