نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۷

مشخص شدن مدت زمان گیم‌ پلی بازی Dead Island 2

به‌گفته‌ی کارگردان هنری Dead Island 2، بازیکنان برای اتمام این بازی به بیش از ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

بازی Dead Island 2 پس از گذشت نزدیک به یک دهه از زمان معرفی اولیه، قرار است ماه آینده عرضه شود. این بازی اکشن که توسط استودیو Dambuster توسعه داده می‌شود، داستان مبارزه‌ی خونین ۶ Slayer را در میان زامبی‌های شهر مخروبه‌ی لس آنجلس نشان می‌دهد. حال با وجود چندین منطقه برای کاوش و قرار گرفتن انواع سلاح برای کشتن زامبی‌ها، بازیکنان به چه میزان زمانی برای اتمام بازی نیاز خواهند داشت؟

در همین راستا اخیرا آدام اولسن، کارگردان هنری و لیدیا کاکرهام، طراح روایت بازی Dead Island 2، در یک مصاحبه با رسانه‌ی WCCFTech شرکت کردند و در مورد بازی جزئیاتی را ارائه دادند. در این مصاحبه اولسن درباره‌ی مدت زمان لازم برای به پایان رساندن کمپین بازی توضیح داد:

«من دقیقا نمی‌دانم ولی حدس می‌زنم اگر بازیکنان در مأموریت‌های فرعی و فعالیت‌های ثانویه شرکت کنند، کل تجربه‌ی بازی حدود ۲۰ ساعت خواهد بود. این چیزی است که ما داریم. علاوه‌براین، ما حالت کوآپ و آیتم‌های کالکتیبل را داریم و اگر دوست داشتید، همیشه می‌توانید کمپین Dead Island 2 را با یک شخصیت جدید تجربه کنید».

شخصیت بازی Dead Island 2 نشسته در استخر

تیم سازنده قبلاً تأیید کرده بود که بازی Dead Island 2 یک اثر جهان-باز نیست و اندازه هر منطقه‌ی آن متفاوت خواهد بود؛ بنابراین بازیکنان احتمال دارد با مناطق وسیع‌تری شامل جستجوها و فعالیت‌های جانبی مختلف رو‌به‌رو شوند. همچنین بازیکنان می‌توانند در هر منطقه با زامبی‌های جدیدی مبارزه کنند و با پیشرفت در بازی، به مناطق قبلی برای کاوش بازگردند.

بازی Dead Island 2 قرار است در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۱ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده