نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

تاکید اکتیویژن روی ادامه‌ی پشتیبانی طولانی و قدرتمند از بازی Call of Duty Mobile

شرکت اکتیویژن در یک بیانیه‌ی جدید تاکید کرد که برای پشتیبانی قدرتمند از بازی Call of Duty Mobile، برنامه‌های زیادی دارد.

انتشار بازی Call of Duty Mobile تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای شرکت اکتیویژن شده است. این بازی موبایلی توانسته از زمان عرضه تاکنون به جامعه‌ی بزرگی از بازیکنان دست یافته است و به‌عنوان یک منبع درآمد ثابت، سود قابل توجهی را برای ناشر به ارمغان می‌آورد. بااین‌حال اخیرا شرکت مایکروسافت که در حال خرید مجموعه‌ی اکتیویژن بلیزارد است، اعلام کرد که انتظار دارد بازی جدید Call of Duty: Warzone Mobile بتواند جایگزین کالاف دیوتی موبایل شود و به مرور آن را از رده خارج کند.

این بیانیه‌ی مایکروسافت باعث ایجاد نگرانی در مورد آینده‌ی بازی Call of Duty Mobile و طول عمر پشتیبانی از آن شد. بااین‌حال شرکت اکتیویژن برای رفع این نگرانی‌ها یک بیانیه را منتشر کرد و توضیح داد که قصد دارد از این بازی برای مدت طولانی و با یک برنامه‌ی قدرتمند جدید شامل محتوا، فعالیت‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید پشتیبانی کند. اکتیویژن در بیانیه خود نوشت: «ما به پشتیبانی از Call of Duty Mobile به‌عنوان بخش مهمی از کل مجموعه کالاف دیوتی و استراتژی کلی بازی‌های موبایل خود متعهد هستیم».

البته همچنان احتمال دارد برنامه‌ی شرکت اکتیویژن با خریداری شدن توسط مایکروسافت دچار تغییر شود. بااین‌حال به نظر می‌رسد در مقطع کنونی، اکتیویژن برنامه قاطعی برای ادامه پشتیبانی از بازی Call of Duty Mobile دارد و حتی انتشار Warzone Mobile را روی این برنامه موثر نمی‌داند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده