// دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴

آگاهی کونامی از خواسته طرفداران برای بازی کسلوانیا جدید

یکی از افراد شرکت کونامی گفته این شرکت می‌داند طرفداران خواهان موارد بیشتری از مجموعه Castlevania هستند.

زمان بسیار زیادی از عرضه آخرین بازی اصلی مجموعه Castlevania می‌گذرد و این مجموعه هم یکی از مجموعه‌های متعددی است که توسط شرکت ژاپنی کونامی به‌دست فراموشی سپرده شده است. البته در چند سال گذشته شاهد تحرک در سری کسلوانیا بوده‌ایم و انیمه اقتباسی ساخته شده توسط نتفلیکس مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

همچنین کونامی چند بازی قدیمی این سری را در قالب دو کالکشن عرضه کرد. درنهایت به‌تازگی با همکاری موشن تویین قرار است بسته الحاقی Return to Castlevania برای بازی Dead Cells هم عرضه شود. اما این شرکت می‌داند طرفداران همچنان موارد بیشتری از مجموعه نامبرده می‌خواهند.

به‌تازگی سوتومو تانیگوچی از شرکت کونامی درمصاحبه با رسانه IGN گفته این شرکت از هیجان و اشتیاق آنلاین طرفداران آگاه است و اضافه کرده این قضیه برای شرکت بسیار انگیزشی است: «ما سعی کردیم با Castlevania Anniversary Collection و Castlevania Advance Collection بازی‌هایی را که مردم دوست داشتند و برای آن‌ها محبوب بودند بازگردانیم».

او افزود: «ما همچنین نسخه Rondo of Blood و سموفی شب را هم برای طرفداران پلی استیشن و موبایلی خود عرضه و بازی Grimoire of Souls را هم روی اپل آرکید منتشر کردیم تا لور این مجموعه را جشن بگیریم. اما ما می‌دانیم طرفداران همیشه خواهان موارد بیشتری هستند و ما نیز همین را می‌خواهیم. پس این فرصت داشتن کراس‌اور با دد سلز غیر قابل رد کردن بود».

بااینکه انتشار دوباره نسخه‌های قدیمی خوب است، اما در اصل طرفداران خواهان یک نسخه جدید از مجموعه کسلوانیا هستند و ظاهرا این قضیه خیلی دور از دسترس نیست. شایعات حاکی‌از آن است که یک بازی Castlevania جدید دردست ساخت است و درکنار ریمیک Metal Gear Solid 3 در مراسم E3 2023 معرفی خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده