نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

راه ‌یافتن تنظیمات FoV و رفع مشکلات بازی Atomic Heart در به‌روزرسانی تازه

استودیو Mundfish به‌روزرسانی جدیدی را برای رفع بسیاری از مشکلات و افزودن تنظیمات میدان دید به بازی Atomic Heart منتشر کرد.

پر بیراه نیست اگر بگوییم که بازی Atomic Heart در جلب نظر منتقدها مطابق انتظارات طرفدارها ظاهر نشد. با اینکه جلوه‌های بصری و مبارزات بازی مورد تحسین قرار گرفته است، اما جنبه‌های دیگری نظیر داستان، سبک نگارش و مشکلات فنی آن انتقادهای زیادی را به‌دنبال داشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Mundfish بسته به‌روزرسانی جدیدی را برای اتمیک هارت منتشر کرده است تا به برخی از کم‌وکاستی‌های بازی رسیدگی کند.

همان‌طور که استودیو Mundfish قبلا وعده داده بود، بسته به‌روزرسانی تازه نهایتا تنظیمات میدان دید (Field of View یا به اختصار FoV) را به بازی Atomic Heart اضافه کرد؛ موردی که بارها توسط بازیکن‌ها درخواست شده بود. این آپدیت اصلاحاتی برای رزولوشن فوق-عریض ارائه می‌کند و تعداد بسیار زیادی از اشکالات فنی بازی را نیز مرتفع می‌سازد که مانع از پیش‌روی در مأموریت‌ها، ایجاد کرش‌ها و جلوگیری از دریافت اچیومنت‌ها شده بودند.

استودیو مانفیش تأیید کرد که آپدیت‌های آتی Atomic Heart پشتیبانی از استیم دک، امکان تنظیم کلیدهای کنترلر و تنظیماتی برای تغییر اندازه زیرنویس و رابط کاربری را برای بازی به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی اخیر بازی را در منبع خبر مطالعه کنید تا از تمام جزئیات مطلع شوید. اتمیک هارت در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده