نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

احتمال انتشار بازی مولتی‌پلیر The Last of Us برای پلی استیشن 4

آگهی شغلی اخیر ناتی داگ احتمالا به انتشار بازی مولتی‌پلیر The Last of Us برای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اشاره دارد.

آگهی شغلی تازه استودیو Naught Dog نشان می‌دهد که بازی مولتی‌پلیر The Last of Us احتمالا برای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. آگهی ناتی داگ جهت استخدام یک تستر تضمین کیفیت اثری مولتی‌پلیر بیان می‌کند که متقاضی باید «دانش کار با سیستم‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4» را داشته باشد. اگر این آگهی به بازی چندنفره لست آو آس مربوط باشد، احتمالا با اثری میان-نسلی سروکار خواهیم داشت.

نیل دراکمن، یکی از رؤسای ناتی داگ در جریان رویداد Summer Game Fest سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که بازی اسپین-آف مولتی‌پلیر The Last of Us از دو سال پیش در دست توسعه بوده است و در سال ۲۰۲۳ جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته می‌شود. اظهارات نیل دراکمن نشان می‌دهند که در سال جاری اطلاعات بیشتری از بازی چندنفره لست آو آس منتشر می‌شود و اگر بازی میان-نسلی باشد، باید انتظار تحقق زودتر این مورد را داشته باشیم.

سونی پیش‌بینی فروش کنسول پلی استیشن 5 در سال مالی ۲۰۲۳ را افزایش داده است و انتظار فروش ۳۰.۵ میلیون دستگاه طی سال مالی جاری تا پایان مارس ۲۰۲۳ را دارد که مجموع میزان فروش این کنسول را به حدود ۶۸ میلیون دستگاه می‌رساند. با دستیابی به این هدف احتمالا سونی به‌دلیل هزینه‌های زیاد توسعه از عرضه‌ی بازی‌ها روی PS4 صرف‌نظر می‌کند.

در گذشته داده‌کاوها با بررسی بازی The Last of Us 2 متوجه اشاراتی به حالت بتل رویال شدند، اما نظر به اینکه زمان زیادی از انتشار نسخه دوم می‌گذرد، احتمال تغییر برنامه‌ها و حذف این حالت از بازی مولتی‌پلیر آتی وجود دارد.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده