نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳

راه یافتن ارن یگر از Attack On Titan به فورتنایت در فصل دوم از چپتر چهارم

فصل دوم از چپتر چهارم بازی بتل رویال Fortnite اسکین ارن یگر از مجموعه Attack On Titan را اضافه می‌کند.

فصل دوم از چپتر چهارم بازی Fortnite اخیرا در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و تغییراتی در نقشه، وسایل نقلیه تازه، مکانیک‌های جابه‌جایی، پوسته ارن یگر از مجموعه Attack On Titan (حمله به تایتان) و موارد دیگری را به‌همراه آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نقشه در فصل دوم معرفی یک تفریحگاه شهری دارای نور نئون تحت عنوان Mega City است. فارغ از این مکان به‌ظاهر الهام‌گرفته از سایبرپانک، شماری از زیست‌بوم‌های تازه ازجمله Steamy Springs ،Drift Ridge و Kenjutsu Crossing در فصل دوم از چپتر چهارم به بازی فورتنایت اضافه شده است.

فصل دوم از چپتر چهارم مکانیک‌های پیمایش جدیدی را به بازی می‌آورد. بازیکن‌ها می‌توانند با کمک ابزار Omni-Directional Mobility Gear از مجموعه Attack on Titan با سرعت زیادی در مگا سیتی حرکت کنند. امکان پریدن روی ریل‌ها برای جابه‌جایی سریع یا استفاده از دوچرخه Rogue Bike و ماشین Nitro Drifter نیز وجود دارد.

فصل دوم با یک بتل پس تازه همراه است که با خریداری آن بلافاصله می‌توان صاحب پوشش سفارشی Renzo the Destroyer شد؛ درحالی‌که لباس‌های Thunder و Highwire نیز با تهیه بتل پس در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بازیکن‌ها می‌توانند به پوسته Eren Jaeger از مجموعه Attack on Titan نیز دسترسی پیدا کنند.

پوسته ارن یگر در فصل دوم از چپتر چهارم فورتنایت

مکانیک‌های Reality Augment جدیدی در فصل دوم از چپتر چهارم اضافه می‌شوند که ۷ مورد از آن‌ها ازجمله Munitions Slide ،Shotgun Recycle و Dignified Finish  فورا در دسترس خواهند بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده