نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵

درخواست بازپرداخت هزینه The Outer Worlds: Spacer's Choice توسط کاربرهای PS5 در اعتراض به مشکلات فنی

بسیاری از بازیکنان پلی استیشن 5 از عملکرد فنی بازی The Outer Worlds: Spacer's Choice رضایت ندارند و به‌دنبال پس دادن آن هستند.

نسخه‌ی Spacer's Choice بازی The Outer Worlds اخیرا روی کنسول‌های نسل نهمی عرضه شده است و به نظر می‌رسد بازیکنان از عملکرد فنی این ویدیوگیم رضایت چندانی ندارند. درواقع این بازی نقش‌آفرینی حتی روی حالت گرافیکی پرفورمنس با افت فریم شدید مواجه می‌شود و باگ‌های بسیار زیادی برای آن گزارش شده است. از همین رو برخی از بازیکنان پلی استیشن 5 در صفحات ردیت این بازی از تمایل خود به پس گرفتن هزینه‌ی خرید خبر داده‌اند.

بخش پشتیبانی مشتری فروشگاه‌ها به بازیکنانی که از خرید بازی The Outer Worlds: Spacer's Choice پشیمان شده‌اند و اکثر آن‌ها کاربران پلی استیشن 5 هستند، اعلام کرده‌ است که گزارش‌های دریافتی پیرامون باگ‌ها را به ناشر بازی یعنی پرایویت دیویژن منتقل خواهند کرد. اگرچه به نظر می‌رسد نارضایتی بازیکنان تنها به باگ‌های این بازی محدود نمی‌شود.

در ادامه شرکت ناشر و توسعه‌دهندگان The Outer Worlds: Spacer's Choice در حساب توییتر خود از بازیکنان عذرخواهی و پیگیری گزارش‌های بازیکنان را تایید کردند. بااین‌حال هنوز مشخص نشده است که شرکت سونی یا پرایویت دیویژن نسبت به بازپرداخت هزینه‌ی بازیکنان تمایلی داشته باشند. در گذشته سونی بازی Cyberpunk 2077 را به خاطر مشکلات فنی بسیار شدید و عملکرد نامطلوب از روی فروشگاه پلی استیشن حذف کرده بود. با اینکه وضعیت بازی The Outer Worlds: Spacer's Choice به مراتب از زمان عرضه‌ی سایبرپانک 2077 بهتر است، اما باید منتظر تصمیم شرکت سونی ماند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده