نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷

پایان پشتیبانی فورتنایت از ویندوز 7 و 8

بازی بتل رویال Fortnite دیگر از ویندوز 7 و 8 پشتیبانی نمی‌کند و بازیکن‌ها برای تجربه آن باید از ویندوز 10 یا 11 استفاده کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Epic Games از پایان پشتیبانی بازی بتل رویال بسیار محبوب Fortnite از ویندوز 7 و ویندوز 8 خبر داده است. اپیک گیمز با انتشار یک توئیت در حساب پشتیبانی فورتنایت اعلام کرد که بازیکن‌ها از چپتر ۴ فصل ۲ برای تجربه بازی به ویندوز 10 یا ویندوز 11 نیاز خواهند داشت.

اپیک گیمز تجربه بازی Fortnite از طریق سرویس GeForce Now را به کسانی توصیه می‌کند که قادر به ارتقا نسخه ویندوز خود نیستند. بازیکن‌ها می‌توانند این بازی بتل رویال را در پلتفرم‌های دیگری نظیر پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و اندروید نیز تجربه کنند.

قسمت دوم فصل چهارم بازی Fortnite اخیرا آغاز شد و چندین به‌روزرسانی تازه ازجمله یک شهر با حال‌وهوای سایبرپانک تحت عنوان Mega City و پوسته ارن یگر، شخصیت اصلی انیمه سریالی حمله به تایتان را برای بازی به ارمغان آورد. این آپدیت شامل وسایل نقلیه قابل استفاده جدیدی مانند Rogue Bike و ماشین Nitro Drifter است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده