نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰

نسخه دمو ریمیک Resident Evil 4 احتمالا فردا منتشر می‌شود [رسما تایید شد]

به‌نظر می‌رسد کپکام پس از اتمام رویدادی که برای بامداد فردا (جمعه) در نظر گرفته، نسخه دموی ریمیک بازی Resident Evil 4 را منتشر می‌کند.

بروزرسانی جمعه ۱۹ اسفند: همانطور که پیش از مراسم کپکام هم لو رفته بود، نسخه دمو بازی با نام Chainsaw Demo برای تمام پلتفرم‌ها منتشر شد. این نسخه دقایق ابتدایی بازی و مبارزه معروف لیان را دشمنان در روستا را روایت می‌کند و بازیکنان بدون محدودیت زمانی خاصی می‌توانند هر چند بار که بخواهند، آن را تجربه کنند. 

متن اصلی خبر: باتوجه‌به آنچه که ابتدا یک کاربر توییتر به نام @JbootyfuI اعلام کرد، براساس تبلیغی که در توییچ منتشر شده، نسخه دمو ریمیک بازی Resident Evil 4 قرار است پس از رویداد بامداد فردا (جمعه) شرکت کپکام منتشر شود. کپکام چند وقت پیش نسخه دمو بازی را تایید کرده بود و حال منابع سایت Insider Gaming هم تایید کرده‌اند که این نسخه دمو، فردا در دسترس خواهد بود.

به‌طور دقیق‌تر، رویداد کپکام قرار است از ساعت ۱:۴۰ بامداد جمعه ۱۹ اسفند با پری‌شو آغاز شود و برنامه اصلی هم از ساعت ۲ بامداد شروع می‌شود. انتظار می‌رود پس از پایان این مراسم، نسخه دمو ریمیک رزیدنت ایول ۴ در دسترس قرار بگیرد. باید منتظر ماند و دید که این نسخه دمو چه محتوایی خواهد داشت.

منابع سایت Insider Gaming همچنین تایید کرده‌اند که بازی Exporimal شرکت کپکام هم قرار است در رویداد بامداد فردا نمایشی داشته باشد و تاریخ انتشار آن برای ۲۳ تیر ۱۴۰۲ (۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳) اعلام شود.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده