نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸

نسخه نسل هشتمی Hogwarts Legacy تاخیر خورد

با اعلام استودیو آوالانچ سافتور، تاریخ انتشار بازی Hogwarts Legacy روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به تعویق افتاد.

بازی Hogwarts Legacy در ماه گذشته روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. استودیو آوالانچ سافتور در گذشته تایید کرده بود که نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ دیگری به‌دست بازیکنان خواهند رسید. حال به نظر می‌رسد بازیکنانی که در نظر دارند روی کنسول نسل هشتمی خود به تجربه‌ی این بازی اکشن و نقش‌آفرینی بپردازند، باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند.

پیش از این قرار بود بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ (۴ آوریل ۲۰۲۳) روی کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شود و حال آوالانچ سافتور تاریخ انتشار آن را تا روز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۵ مه ۲۰۲۳) به تأخیر انداخته است. این توسعه‌دهنده در توضیح این تصمیم‌گیری نوشت: «ما بازخوردهای زیادی از سوی طرفداران هاگوارتز لگسی در سراسر جهان دریافت کردیم. تیم سازنده سخت کار می‌کند تا بهترین تجربه ممکن را روی همه‌ی پلتفرم‌ها ارائه دهد. بااین‌حال ما برای انجام این کار به زمان بیشتری نیاز داریم».

برج و محیط سرسبز در بازی Hogwarts Legacy، محصول استودیو آوالانچ سافتور

همان‌طور که آوالانچ سافتور قبلا اعلام کرده است، بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲ (۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳) روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شرکت WB Games در ماه گذشته اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy در دو هفته اول انتشار خود، بیش از ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و درآمدی بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلار را به‌دست آورد.

در گذشته آوالانچ سافتور اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توسعه‌ی بسته الحاقی یا گسترش بیشتر بازی هاگوارتز لگسی ندارد. باتوجه‌به موفقیت و محبوبیت زیاد هاگوارتز لگسی، احتمال می‌رود پس از عرضه‌ی موفق این بازی روی تمام پلتفرم‌ها، سازندگان محتوای بیشتری را در اختیار طرفداران قرار دهند یا مشغول کار روی دنباله شوند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده