نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

احتمال نزدیک بودن معرفی بازی Counter-Strike 2 | عرضه بتا در ماه جاری

یکی از منابع مطرح افشای اطلاعات بازی کانتر استرایک مدعی شده که دنباله این بازی هم‌اکنون در دست ساخت بوده و به‌زودی در فاز بتا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت Valve علاوه‌بر بازی عالی Half-Life: Alyx و همچنین بازی Artifact، بیش از یک دهه است که بازی جدیدی را منتشر نکرده است. اما به نظر می‌رسد که این شرکت درحال آماده شدن برای عرضه سومین بازی بزرگ خود در آینده نزدیک است. از زمانی‌که Valve وجود داشته، Counter-Strike همواره به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی صنعت بازی محسوب شده و ظاهراً این شرکت در آینده خیلی نزدیک به‌دنبال ساخت دنباله‌ای برای آن است.

ریچارد لوئیس، خبرنگاری که معمولاً به‌عنوان یکی از منابع قابل اتکای اطلاعات Valve و به‌ویژه Counter-Strike شناخته می‌شود، این خبر را مطرح کرده است. براین اساس گفته می‌شود که دنباله بازی Counter-Strike: Global Offensive در دست ساخت است و ظاهراً Counter-Strike 2 نام‌گذاری شده است. این منبع مدعی شده که کانتر استرایک 2 به‌زودی در فاز بتا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و ممکن است این اتفاق اواخر این ماه بیافتد.

بازی Counter-Strike

براساس ادعای لوئیس Counter-Strike 2 برپایه موتور Source 2 شرکت ولو ساخته شده است و بالاخره بهبودهای گرافیکی اساسی را برای این مجموعه به همراه خواهد داشت. این بازی از سرورهای 128tik استفاده خواهد کرد و سیستم تقابل بازیکنان در آن ارتقاء یافته است. البته مچ میکینگ در زمان عرضه نسخه بتای بازی در دسترس نخواهد بود.

باید دید که Valve نسبت به این خبر واکنشی خواهد داشت یا خیر. اما در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، می‌توان گفت که این اتفاق زیاد طول نخواهد کشید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده