// دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹

تاریخ عرضه بازی EA Sports PGA Tour با تاخیر مواجه شد

بازی EA Sports PGA Tour، شبیه‌ساز گلف جدید الکترونیک آرتز برای اعمال برخی تغییرات نهایی با تأخیر رو‌به‌رو شده است.

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است بازی EA Sports PGA Tour با تأخیر مواجه شده است. این بازی جدیدترین بازی گلف شرکت نامبرده پس از Rory Mcllroy PGA Tour است که ابتدا قرار بود در ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) عرضه شود؛ اما اکنون تا تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ (۷ آوریل ۲۰۲۳) و در هفته یکسان با تورنمت مسترز تأخیر خورده است.

در یک پست وبلاگی جدید، تیم سازنده در استودیو EA Tiburon اعلام کرده این تأخیر به آن‌ها اجازه می‌دهد «چند تغییر نهایی در بازی‌ای که برای تحویل دادن آن به بازیکنان هیجان‌زده هستند، اعمال کنند». این تغییرات شامل به‌روزرسانی زمین‌های محبوب است تا طراحی ۲۰۲۳ آن‌ها نمایش داده شود. گفتنی است خریداران نسخه دیلاکس یا مشترکان EA Play Pro می‌توانند بازی را سه روز زودتر و از ۱۵ فروردین (۴ آوریل) تجربه کنند.

این بازی با موتور فراست‌بایت توسعه یافته و شامل سی زمین مسابقه و بازیکنان گلفی مثل نلی کوردا، اسکاتی شفلر و تونی فیناو است. این ویدئوگیم شامل ۲۰ نوع شوت بوده، دارای قابلیت Pure Strike برای ضربه گلف واقع‌انگارانه روان و رفتار نوآورانه توپ است تا توپ گلف در زمین‌ها و شرایط مختلف به‌طور طبیعی حرکت کند.

بازی EA Sports PGA Tour برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده