// شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳

واکنش منتقدین به بازی Wo Long; Fallen Dynasty

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد و در جریان آن شاهد بازخوردهای خوبی از سوی منتقدها هستیم.

تیم نینجا را می‌توان یکی از سازنده‌های خوش‌نام در میان هوادارهای بازی‌های سولزلایک و هک اند اسلش دانست. این استودیو شاید امروزه بیشتر به خاطر سری Nioh شناخته شده باشد، اما درگذشته با توسعه‌ی مجموعه بازی Ninja Gaiden توانست هنر خود در تولید ویدیوگیم‌های چالش‌برانگیز در سبک Hack and slash را به‌نمایش بگذارد.

در زمان معرفی Wo Long: Fallen Dynasty به‌نظر می‌رسید که تیم سازنده با الهام گرفتن از ساختار گیم‌پلی Nioh سعی دارد تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد. البته به‌لطف دمو منتشرشده از وُلانگ مشخص شد که این بازی با اینکه شباهت‌هایی به آن اثر دارد، اما از سیستم مبارزاتی بسیار سرعتی‌تر بهره می‌برد. Nioh و Wo Long تفاوت‌های چشم‌گیری از این حیث با یکدیگر دارند. پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه میانگین امتیازات بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد. در بررسی‌ها شاهد بازخوردهای خوبی از سوی اکثر منتقدها هستیم.

در ادامه می‌توانید بعضی از نظرات رسانه‌ها را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Wo Long: Fallen Dynasty

  • سازنده: تیم نینجا
  • ناشر: کوئی تکمو
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن ماجراجویی/ هک اند اسلش/ سولزلایک
  • تاریخ عرضه: ۱۲ اسفند ماه

کشتن دشمنان با نیزه در Wo Long: Fallen Dynasty

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی اکشن نقش آفرینی عالی است که حتی ظاهری هاردکورتر از فرمول بسیار محبوب سولزلایک را نشان می‌دهد. این بازی سرعتی و دیوانه‌وار، به‌لطف سیستم مبارزاتی مسحورکننده که تابه‌‌حال لذت استاد شدن در آن را داشته‌ایم، حسابی ضربه‌های سنگینی را به شما وارد می‌کند. شاید این بازی لرزه به تن بازیکنان کژوال بیندازد، اما آن‌هایی که به‌دنبال چالش بیشتر هستند، بهتر است دست از نگاه کردن بردارند و آن را تجربه کنند.

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

حتی با وجود اینکه نیمه دوم بازی در حد و اندازه نیمه اول نیست، Wo Long: Fallen Dynasty یک تجربه‌ی لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. اکشن این بازی دقیق و با عکس‌العمل است. یادگیری پیچیدگی ساختار مبارزه‌ای هر دشمن، به‌شدت رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

درنهایت مهم نیست که چند بار ناکام باشید و کشته شوید. چیزی که در اینجا اهمیت دارد، هیجان مبارزه و برخاستن از چالشی است که توسط حریف شما به وجود می‌آید. زمانی‌که مقابل بزرگ‌ترین یا ترسناک‌ترین دشمنان بازی قرار می‌گیرید، سر خود را بالا بگیرید و ثابت و متمرکز باقی بمانید. سپس بهترین کومبوهای آن‌ها را همانند یک استاد هنرهای رزمی [باد بگیرید و] قبل از اینکه دل و روده‌شان را از بدن‌شان خارج کنید، جاخالی دهید. این کار به شکل مقاومت‌ناپذیری لذت بخش است. سیستم مبارزات و ضربات تمام‌کننده‌ی شما در بازی به‌تنهایی پتانسیل این را دارد که جنگجوی متمرکز (بازیکن) تا انتهای بازی را تجربه کند. خونسردی خود را حفظ و پری کنید.

وی‌جی‌۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی اکشن عالی است و به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا معمولا به تیم نینجا در حد و اندازه فرام‌سافتور اشاره می‌شود. سیستم مبارزاتی دقیق بازی روی قدرت کیفیت حرکات بازیکن مانور می‌دهد. همچنین این مورد تحت پشتیبانی مراحل خوب و پیچیده قرار می‌گیرد. همه‌ی این موارد در مقابل یک داستان فانتزی اغراق‌آمیز قرار گرفته‌اند. باعث شرمساری است که به انحراف کشیده شدن کیفیت بازی به‌صورت مداوم روی شما تأثیر می‌گذارد.

وی‌جی‌سی: ۶۰ از ۱۰۰

Wo Long بیشتر یک قدم فرعی در قبال Nioh 2 است؛ نه یک حرکت انقلابی. بااین‌حال بازی خلاقانه است و حتی با وجود مشکلات فنی مشکوک آن روی پلی استیشن 5، یک ماجراجویی ارزشمند به حساب می‌آید. البته پس از کشتن آخرین باس، این بازی برای مدت طولانی در ذهن شما باقی نخواهد ماند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده