نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۲

احتمال حضور 50 Cent در بازی GTA 6

50Cent، رپر معروف آمریکایی، اخیرا تصویری منتشر کرده که احتمال حضور او در بازی GTA 6 را مطرح کرده است.

از یک سال پیش که راک‌استار رسما کار روی نسخه جدیدی از GTA را تایید کرد، تقریبا هیچ خبر رسمی دیگری از این شرکت و بازی منتشر نشده و همه‌چیز در حد شایعه‌های غیررسمی بوده است. حال 50 Cent، رپر معروف آمریکایی، تصویری در اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که احتمال حضور او در این نسخه از جی تی ای را افزایش می‌دهد.

این رپر در این تصویر لوگویی از Vice City را منتشر کرده که به‌نظر کاملا هم جدید می‌رسد و ارتباطی با نسخه اصلی GTA Vice City یا ریمستر‌های آن ندارد. از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که شاید نسخه جدید جی تی ای در Vice City جریان داشته باشد و همین هم احتمال حضور فیفتی سنت در این بازی را افزایش می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پست اینستاگرام 50 cent با لوگوی GTA

در توضیح این تصویر، فیفتی سنت اعلام کرده که بعدا جزییات بیش‌تری در این رابطه ارائه خواهد کرد. او همینطور به Green Light Gang هم اشاره کرده که نام یک فستیوال است و شاید این پست صرفا به‌نوعی تبلیغی برای آن باشد؛ هرچند مشخص نیست که چرا برای این کار از لوگوی Vice City استفاده شده است. پیش از این هم در مجموعه جی تی ای شاهد حضور شخصیت‌های معروفی بودیم و مثلا Dr. Dre در یک بسته GTA Online حضور داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا توضیحات بیشتر فیفتی سنت ربطی به مجموعه جی تی ای خواهند داشت یا خیر.


منبع مترو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده