// پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶

انتشار آپدیت جدید بازی Hi-Fi Rush با افزودن فوتو مد

شرکت بتسدا آپدیت جدید بازی Hi-Fi Rush را منتشر کرده که شامل قابلیت فوتو مد هم می‌شود.

اگر هنوز بازی Hi-Fi Rush را تجربه نکرده‌اید یا می‌خواهید دوباره آن را بازی کنید، اکنون زمان مناسبی برای این کار به‌نظر می‌رسد. شرکت بتسدا اعلام کرده آپدیت جدید آخرین ساخته تانگو گیم‌ورکس حالت تصویربرداری را به آن اضافه خواهد کرد. فوتو مد به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی را متوقف کنند و با فیلترها، فریم‌ها و موارد دیگر مشغول ثبت تصاویر خاص شوند.

تصاویر گرفته‌شده با فوتو مد طی چندسال گذشته به‌خصوص در بازی‌های سینگل‌پلیر با افزایش محبوبیت رو‌به‌رو شده‌اند. زیرا بازیکنان می‌خواهند زوایای خاصی از بازی را ثبت کنند یا تصویری بگیرند که در حالت عادی تجربه بازی ممکن نیست. این آپدیت علاوه‌بر فوتو مد چند باگ گزارش‌شده را هم رفع می‌کند؛ نظیر مشکلات پیش‌روی و درست کردن آیکون‌هایی که له‌شده به نظر می‌رسیدند.

استودیو تانگو گیم‌ورکس با عرضه و معرفی Hi-Fi Rush در یک روز سروصدای زیادی به پا کرد. این بازی با استقبال بازیکنان و منتقدان رو‌به‌رو شد. برخلاف سابقه استودیو که با آثار ترسناک و بقا شناخته می‌شود، های-فای راش ثابت کرد خلاقیت و استعداد بالایی در ساخت ویدئوگیم در سبک‌های دیگر مثل بازی Hi-Fi Rush در سبک اکشن ریتمیک دارد.

بازی Hi-Fi Rush اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شده است و به‌مانند اکثر آثار فرست‌-پارتی مایکروسافت در سرویس گیم پس هم حضور دارد.


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده