نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۷

عرضه دموی Final Fantasy 16 دو هفته قبل از انتشار بازی

با اعلام شرکت اسکوئر انیکس، دموی بازی Final Fantasy 16 حدود دو هفته قبل از انتشار آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

باتوجه‌به اینکه شرکت اسکوئر انیکس تمایل دارد قبل از انتشار بازی‌های خود یک نسخه‌ی دمو را در اختیار بازیکنان قرار دهد، عرضه‌ی یک دمو از بازی Final Fantasy 16 جای تعجب ندارد. این ناشر ژاپنی در سال گذشته میلادی اعلام کرد که یک نسخه‌ی دمو از این بازی نقش‌آفرینی در دسترس قرار می‌گیرد و حال جزئیات بیشتری از محتوا و زمان دسترسی آن را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

در همین راستا اخیرا نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی بازی Final Fantasy 16 در مصاحبه‌ی خود با فامیتسو تایید کرد که دموی بازی Final Fantasy 16 حدود دو هفته قبل از انتشار آن، در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان با تجربه‌ی این دمو می‌توانند بخش ابتدایی بازی را تجربه کنند. بااین‌حال اسکوئر انیکس هنوز مشخص نکرده است که مدت زمان این دمو چقدر خواهد بود. بازیکنانی که این دمو را به پایان برسانند، می‌توانند ادامه‌ی داستان را در نسخه‌ی کامل Final Fantasy 16 ادامه دهند و پیشرفت‌های آن‌ها به نسخه‌ی نهایی منتقل خواهد شد.

کلیو در یک بازار در Final Fantasy 16

علاوه‌بر این موارد، اسکوئر انیکس جزئیات بیشتری در رویداد اخیر بازی Final Fantasy 16 اعلام کرده است. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهنده، جدیدترین نسخه‌ی فاینال فانتزی بیش از ۱۱ ساعت محتوای سینمایی داستانی خواهد داشت و بازیکنان پس از اتمام بازی می‌توانند از حالت نیو گیم پلاس استفاده کنند. بااین‌حال تایید شد که گزینه‌ی تغییر سطح دشواری در بازی Final Fantasy 16 وجود ندارد. همچنین سازندگان چند گزینه‌ی گرافیکی برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند تا کیفیت اجرایی بازی را طبق تمایل خود بین رزولوشن 4K یا نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه جابه‌جا کنند.

بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده