// چهار شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱

ثبت رکورد جدید بازی Destiny 2 در استیم با عرضه بسته الحاقی Lightfall

بازی Destiny 2 رکورد تازه‌ای در زمینه‌ی تعداد بازیکن‌های همزمان در استیم را برای خود به ثبت رساند. استودیو بانجی با عرضه‌ی دی‌ال‌سی لایت‌فال به این موفقیت رسید.

بازی Destiny 2 به‌لطف از راه رسیدن بسته الحاقی LightFall توانست یک رکورد تازه را در استیم برای خود ثبت کند؛ یک رکورد جدید از نظر تعداد بازیکن‌های همزمان در فروشگاه دیجیتالی استیم. پس از عرضه‌ی این دی‌ال‌سی، بازی Destiny 2 استودیو Bungie در استیم به ۳۱۶ هزار و ۷۵۰ بازیکن گیمر همزمان رسید. آمار از سوی SteamDB منتشر شد.

تجربه‌ی یک بازی لایو سرویس توسط تعداد بسیار زیادی از بازیکن‌ها درحالی‌که چند سال از انتشار آن می‌گذرد، دقیقا همان موفقیتی است که تیم‌های سازنده‌ی چنین ویدیوگیم‌هایی به‌دنبال آن هستند. باید بدانید رکورد قبلی ثبت‌شده توسط Destiny 2 در استیم، ۲۹۲۵۱۳ بازیکن همزمان بود؛ رکوردی که طی ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی به ثبت رسید. در سال ۲۰۲۳ میلادی بالاخره آن رکورد شکسته شد.

استودیو بانجی شرکت سونی براساس گزارش‌ها روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کند که یکی از آن‌ها آخرین دی‌ال‌سی بسیار بزرگ بازی Destiny 2 به شمار می‌آید و پایان‌بندی خط داستانی اصلی دستنی ۲ را تقدیم بازیکن‌ها خواهد کرد. انتظار می‌رود که چند ماه بعد اطلاعات بیشتری در رابطه با آن به طرفدارها ارائه شوند. یکی از پروژه‌های دیگر بانجی می‌تواند قسمت جدید سری بازی Marathon باشد.

در آخر باید به یاد داشت که اکنون تنها تعداد بازیکن‌های همزمان بازی Destiny 2 در پلتفرم PC را دیده‌ایم؛ درحالی‌که این ویدیوگیم روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ هم در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده