// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

مشخص شدن زمان برگزاری مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۳

نمایشگاه توکیو گیم شو 2023 قرار است به‌صورت فیزیکی در منطقه چیبای ژاپن به‌مدت چهار روز برگزار شود.

به‌شکلی رسمی اعلام شد که مراسم توکیو گیم شو 2023 قرار است به منطقه ماکوهاری مسّه در چیبای ژاپن بازگردد. زمان برگزاری این مراسم از ۳۱ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۲ (۲۱ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳) است که دو روز اول تجاری است و سپس دو روز آخر مراسم برای عموم باز خواهد شد. برای اولین‌بار در چهار سال گذشته است که این مراسم کل محل برگزاری را اشغال خواهد کرد.

همچنین قرار است شاهد بازگشت Tokyo Game Show VR 2023 هم باشیم که در کل این مراسم در دسترس خواهد بود؛ هرچند نمایشگاه آن تا تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۲ (۱ اکتبر ۲۰۲۳) باقی خواهد ماند. علاوه‌بر هدست‌های واقعیت‌مجازی و رایانه‌های شخصی، این نمایش وی‌آر ازطریق تلفن‌های همراه هوشمند هم قابل تجربه است. طرفداران می‌توانند انتظار برنامه‌های آنلاین با نسخه‌های آزمایشی بازی‌های مستقل و آثار با نام‌های بزرگ در یک صفحه مخصوص در فروشگاه استیم را داشته باشند.

ایونت فیزیکی سال گذشته توکیو گیم شو در طول چهار روز ۱۴۰ هزار بازدیدکننده داشت که با درنظرگرفتن محدودیت‌های کوید-۱۹ در آن زمان در کشور ژاپن، عددی خیره‌کننده است. به‌همین خاطر انجمن تأمین‌کنندگان سرگرمی‌های کامپیوتری می‌خواهد مراسم امسال بزرگ‌ترین مراسم ترکیبی حضوری و آنلاین (ترکیبی) تاریخ باشد.

مراسم امسال شامل بیش‌از ۲ هزار غرفه خواهد بود و انتظار می‌رود ۲۰۰ هزار بازدیدکننده در آن حضور یابند. گفتنی است برای اطلاعات تکمیلی درباره توکیو گیم شو ۲۰۲۳ باید منتظر ماه‌های آتی باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده