نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴

تغییر یافتن مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Baldur’s Gate 3

استودیو Larian تایید کرد که مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Baldur’s Gate 3 افزایش پیدا کرده است.

استودیو Larian اخیرا اعلام کرد که بازی Baldur's Gate 3 پس از گذراندن یک دوره‌ی دسترسی اولیه دو ساله، قرار است به‌طور کامل در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ (۳۱ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، مک و پلی استیشن 5 عرضه شود. همچنین این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه بوده است اما به‌دلیل بروز یک مشکل فنی در تجربه‌ی کوآپ آن با استفاده از Split-Screen، این نسخه وضعیت انتشار نامشخصی دارد. در همان زمان، استودیو Larian تایید کرد که نسخه‌ی پی سی بازی Baldur's Gate 3 شامل تغییرات فنی خواهد بود.

این توسعه‌دهنده به‌تازگی در یک پست استیم تایید کرد که مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Baldur’s Gate 3 ارتقا پیدا کرده است. استودیو Larian در این‌باره توضیح داد: «کیفیت بصری و پیچیدگی گرافیکی بازی Baldur's Gate 3 در دوره‌ی دسترسی اولیه‌ی آن افزایش یافته است. ما مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز آن را زیر نظر داشتیم و با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، آن را ارتقا دادیم تا بهتر بتوانیم افزایش کیفیت نسخه‌ی کامل در زمان عرضه را منعکس کنیم».

یکی از کاراکترهای Baldur's Gate 3 در حال نابودی هیولا

طبق مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز به‌روز شده‌ی بازی Baldur's Gate 3، بازیکنان برای تجربه‌ی این اثر به پردازنده‌ی مرکزی Intel I5 4690 یا AMD FX 8350، هشت گیگابایت RAM و پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 970 یا RX 480 نیاز دارند. همچنین برای تجربه‌ی این بازی با بالاترین کیفیت، بازیکنان پی سی به پردازنده مرکزی Intel i7 8700K یا AMD r5 3600، پردازنده گرافیکی Nvidia 2060 Super یا RX 5700 XT و ۱۶ گیگابایت RAM نیاز خواهند داشت.

علاوه‌براین، بازیکنان باید حدود ۱۵۰ گیگابایت فضای خالی روی کامپیوترهای خود برای بازی Baldur's Gate 3 در نظر بگیرند. تیم Larian در ادامه توضیح داد که بازیکنان می‌توانند این بازی را با سیستمی ضعیف‌تر از حداقل سیستم اعلام شده، تجربه کنند اما ممکن است با مشکلات فنی مختلفی رو‌به‌رو شوند. بازی Baldur’s Gate 3 از پیشرفت بین پلتفرمی در همه پلتفرم‌ها بهره می‌برد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده