نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳

ابراز علاقه کارگردان Elden Ring به ساخت بازی‌های چندنفره

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring در مورد علاقه‌ی خود به بازی‌های چندنفره مثل Escape From Tarkov توضیح داد.

به‌تازگی هیدتاکا میازاکی، کارگردان بزرگ بازی‌های ویدئویی که سابقه‌ی توسعه‌ی آثار تحسین‌شده‌ی استودیو فرام‌سافتور به مانند سری Dark Souls و بازی‌های Bloodborne و Elden Ring را در کارنامه دارد، درباره‌ی علاقه‌ی خود برای توسعه‌ی یک پروژه‌ی چندنفره در آینده توضیحاتی ارائه کرده است. این کارگردان در گفت‌وگو با وب‌سایت IGN اعلام کرد که باتوجه‌به پیشرفت فناوری‌ها، خلق روندهای جدید توسعه و ایده‌های هیجان‌انگیز، به ساخت یک اثر چندنفره علاقه‌مند است. سپس میازاکی در ادامه‌ی توضیحات خود به بازی Escape From Tarkov به‌عنوان یک اثر جالب اشاره کرد.

هیدتاکا میازاکی گفت: «من واقعا مطمئن نیستم که آیا این ایده، جدیدترین ترند خواهد بود یا نه. اما ما ایده‌های خود را درباره‌ی مکانیسم‌های چندنفره از دو نظر فناوری و طراحی بازی به‌روز می‌کنیم؛ بنابراین من به‌عنوان یک طرفدار و یک سازنده واقعا به این زمینه به‌خصوص بازی Escape From Tarkov علاقه‌مند هستم. از همین رو من اساسا به‌عنوان یک سازنده و طرفدار بازی، به عناصر چندنفره توجه دارم. سایر افراد فعال در این صنعت نیز عملکرد شبکه چندنفره و طراحی بازی را به ‌روز نگه می‌دارند تا راه‌های درگیر شدن بازیکنان با گیم‌پلی و نحوه استفاده از آن‌ها به‌عنوان یکی از منابع تغییر گیم‌پلی را ارتقا دهند. به همین دلیل است که من به این عناصر اهمیت می‌دهم».

بازی Escape From Tarkov ابتدا در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به‌عنوان یکی از اولین بازی‌ها در سبک تیراندازی و استخراج منابع به شمار می‌آید. این بازی با تمرکز بر گیم‌پلی واقعی و سطح بالایی از تنش سبب شد تا سازندگان دیگر از مکانیسم‌های آن الهام بگیرند و هم‌اکنون می‌توانیم ایده‌های مشابه با آن را در بازی Hunt: Showdown یا حالت DMZ بازی Call of Duty: Warzone 2.0 مشاهده کنیم.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده