نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۴

انتشار جزئیات از مشکلات پیرامون نشان تجاری The Day Before

سازندگان نرم‌افزار تقویمی The Day Before پیرامون شکایت خود از استودیوی Fntastic برای استفاده از نام مشابه، توضیحاتی ارائه کردند.

بازی The Day Before اولین اثر MMO و آخرالزمانی دو شرکت Fntastic و MyTona به شمار می‌آید که در هفته‌های گذشته کانون انواع شایعه‌ها و جنجال‌ها بوده است. با اینکه بازی The Day Before در زمان معرفی توانست نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کند اما به‌دلیل تاخیرهای مکرر در نمایش گیم‌پلی، شک و تردیدهای گسترده‌ی طرفداران را در مورد واقعی بودن خود برانگیخت. در ماه گذشته سازندگان تایید کردند که عرضه بازی به‌دلیل مشکل نشان تجاری آن به تعویق افتاده و حال جزئیات بیشتری پیرامون آن منتشر شده است.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار تقویمی The Day Before در بیانیه‌ای به رسانه‌ی یوروگیمر اعلام کرد که علیه بازی بقای دو شرکت Fntastic و MyTona به منظور حفاظت از حقوق نشان تجاری نرم‌افزار خود شکایت کرده‌ است. این توسعه‌دهنده نرم‌افزار در بیانیه خود گفت: «ما برای اولین‌بار این برنامه را با نام The Day Before در سال ۲۰۱۰ برای ارائه خدمات نرم‌افزاری تقویمی از جمله شمارش سالگردها در بسیاری از کشورهای جهان منتشر کردیم. ما تاکنون نشان تجاری The Day Before را حفظ کرده‌ایم و نرم‌افزار ما در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شده است.

کاراکترهای بازی آخرالزمانی The Day Before در حال ورود به تونل

از زمان ثبت مجدد این نشان تجاری در کره جنوبی در سال ۲۰۱۵، ما این امتیاز را در اختیار داریم. باتوجه‌به اینکه بازی مذکور از نام مشابهی استفاده کرده است، ما اقداماتی را برای محافظت از حقوق نشان تجاری خود انجام خواهیم داد. ما در حال حاضر به‌عنوان مالک امتیاز این نشان تجاری و حقوق آن در کره جنوبی، ایالات متحده، چین، روسیه، ویتنام، اتحادیه اروپا و ژاپن شناخته می‌شویم».

هنوز مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا این مشکل حل شود اما استودیوی Fntastic قبلا گفته بود که انتظار دارد این مسئله تا قبل از عرضه بازی در ماه نوامبر تمام شود. بازی The Day Before قرار است در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۲ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده