// شنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹

نظرسنجی EA از طرفداران درباره علاقه به ریمیک Dead Space 2 و نسخه سوم

پس از موفقیت ریمیک Dead Space، ظاهرا شرکت الکترونیک آرتز از طرفداران درباره علاقه آن‌ها به ریمیک نسخه دوم و سوم این سری نظرسنجی کرده است.

طبق گفته دیلون راجرز، یک توسعه‌دهنده بازی، آن‌ها یک نظرسنجی از طرف شرکت الکترونیک آرتز دریافت کرده‌اند که طی آن پرسیده شده «چقدر علاقه‌مند به بازسازی Dead Space 2 (2011) خواهید بود؟». گفته می‌شود این نظرسنجی یک سؤال مشابه درباره نسخه سوم دد اسپیس که سال ۲۰۱۳ عرضه شده هم پرسیده است.

نزدیک‌به یک ماه پیش بود که ریمیک Dead Space برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شد و در چارت فروش نرم‌افزاری ماهانه کشور آمریکا در رتبه دوم قرار گرفت؛ آن‌هم درحالی‌که تنها دو روز از عرضه آن می‌گذشت زیرا آمار گروه NPD از روز ۱ تا ۲۸ ژانویه را در نظر می‌گرفت.

شرکت EA، ناشر بازی هنوز صحبتی درباره برنامه‌های خود برای عرضه ریمیک دیگر نسخه‌های این مجموعه انجام نداده است؛ اما ریمیک نسخه اول دارای یک پایان‌بندی جدید بود که ظاهرا به دنباله آن اشاره دارد. گفتنی است استودیو موتیو، سازنده این بازی امسال تایید کرد روی یک بازی از شخصیت آیرون من کار می‌کند.

رومن کمپوس-اوریولا، کارگردان خلاق Dead Space Remake درباره تاثیر این بازی روی ریمیک‌های احتمالی آینده گفته است: «چیزی که برای من خوشایند است این است که تمام کردن آن بازی باعث جذابیت و کشش در آینده خواهد شد. شخصا یک طرفدار بزرگ دد اسپیس هستم؛ اما درباره آینده چیزی نمی‌دانم. من نمی‌توانم درباره دیگر پروژه حرفی بزنم، اما می‌توانم بگویم داشتن استودیویی با پروژه‌های متعدد عجیب نیست؛ به‌خصوص برای شرکت‌های بزرگ مثل الکترونیک آرتز».

او افزود: «من تنها درباره دد اسپیس می‌گویم، درباره استخدام، من ملحق شدم تا روی این بازی کار کنم و اینجا افراد زیادی مشابه من داریم. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، این برند جذبه بالایی دارد».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده