// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۶

نینتندو در E3 2023 حضور نخواهد داشت

شرکت ژاپنی نینتندو به‌صورت رسمی تایید کرده است در مراسم E3 2023 حضور نخواهد یافت.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی‌بر عدم حضور مایکروسافت، سونی و نینتندو، سه شرکت بزرگ دارای پلتفرم گیمینگ در مراسم E3 2023، اکنون شرکت نینتندو رسما تایید کرده است که در E3 امسال شرکت نخواهد کرد. نینتندو در بیانیه‌ای خطاب‌به وبسایت IGN نوشت:
«ما مشارکت خود را در هر مراسمی به‌صورت موردی بررسی می‌کنیم و همواره راه‌های مختلفی برای ارتباط با طرفداران خود را در نظر می‌گیریم. از آنجایی‌که مراسم E3 امسال با برنامه‌های ما همخوانی نداشت، ما تصمیم گرفته‌ایم در آن شرکت نکنیم. هرچند ما از گذشته حمایت‌گر بزرگ سازمان ESA و مراسم E3 بوده‌ایم و به این حمایت ادامه خواهیم داد».

پیش‌تر هم عدم حضور این سه شرکت گزارش شده بود و نینتندو به‌خاطر کمبود بازی‌های بزرگ برای تبلیغ در مراسم حضور نخواهد یافت. شرکت مایکروسافت قصد دارد مراسم خود را در لس آنجلس برگزار کند؛ هرچند در مرکز همایش‌های این شهر نخواهد بود. شایعه شده سونی هم یک مراسم بزرگ پیش از E3 برنامه‌ریزی کرده است؛ هرچند هنوز چیزی تایید نشده است.

با اینکه تقریبا سه ماه به برگزاری E3 باقی مانده است، همچنان درباره این مراسم ابهاماتی وجود دارد زیرا ناشران در حال سنجش گزینه‌های خود هستند. شرکت یوبیسافت به‌تازگی گفته بود اگر مراسم نامبرده برگزار شود در آن حضور خواهد یافت، اما منابع IGN می‌گویند که از ماه گذشته موارد زیادی تغییر نکرده است و ناشران کمی به حضور کامل در E3 تمایل دارند.

مراسم E3 2023 از ۲۳ تا ۲۶ خرداد (۱۳ تا ۱۶ ژوئن) در مرکز همایش‌های لس آنجلس برگزار خواهد شد. هنوز واضح نیست آیا نینتندو مانند سال‌های گذشته برای جبران عدم حضور در مراسم نینتندو دایرکت برگزار خواهد کرد یا خیر.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده