// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱

تعداد بازیکنان Deathloop به پنج میلیون نفر رسید

استودیو آرکین به‌تازگی آمار جدیدی را از Deathloop در حساب کاربری توییتر این بازی منتشر کرد.

Deathloop را می‌توان یکی از بازی‌های متفاوت و در عین حال آشنا از استودیو آرکین (Arkane) دانست که درگذشته بازی‌هایی نظیر Dishonored و Prey را توسعه داده است. دث‌لوپ در ابتدا در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه شد و از سال گذشته دراختیار کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت. هم مشترک‌های گیم‌پس و هم مشترک‌های دو سطح بالاتر اشتراک پلی استیشن پلاس، ماه‌ها به دث‌لوپ دسترسی داشته‌اند.

حال استودیو آرکین در حساب کاربری توییتر Deathloop آمار و ارقام جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. مشخص شده که Deathloop تابه‌امروز پنج میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است؛ آماری که نه تعداد نسخه‌های فروخته‌شده، بلکه کل افرادی را نشان می‌دهد که تا امروز حداقل یک بار دث‌لوپ را تجربه کرده‌اند.

Spring-Heeled رایج‌ترین Trinket استفاد‌ه‌شده برای دو کاراکتر کلت و جولیانا است. سازندگان در ادامه برخی از آمار مربوط به مجموع ساعات تجربه شدن بازی توسط بازیکن‌های مختلف را با توصیفات جالب منتشر کردند. آن‌ها گفتند کلت ۱۹۰ سال توسط Aether Slab نامرئی بوده است و به‌واسطه Shift، تقریبا هفت سفر و برگشت به ماه داشت. در ادامه، آمار جالب دیگری هم از بازیکنان در بازی Deathloop منتشر شده است.

بازیکنان در نقش کلت ۷۰۹۳۳ سال در بلک‌ریف حضور داشته‌اند و Karl's Bay آخرین محیط مرگبار و Updaam اولین محیط مرگبار بازیکنان بوده است. در انتها، مشخص شده که ۷۹ درصد مرگ‌ها بر اثر شلیک گلوله و تنها هشت درصد بر اثر ضربات Melee بوده است. دراین‌میان بد نیست به اشاره‌های جیسون کلی، صداپیشه کلت، در مورد محتوای جدید Deathloop اشاره کنیم. احتمال می‌رود در آینده شاهد معرفی یک بسته الحاقی یا دنباله بازی دث‌لوپ باشیم. با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا استودیو آرکین برنامه‌ای برای آینده Deathloop دارد یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده