// جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶

رونمایی از زانگیف، کمی و لیلی در تریلر جدید Street Fighter 6

طی رویداد State of Play، کپکام تریلری از بازی Street Fighter 6 را به نمایش گذاشت و در جریان آن کاراکترهای جدیدی معرفی شدند.

مدتی پیش رویداد کاپ کپکام بازی Street Fighter برگزار شد و قبل از آن، شرکت Capcom گفته بود که کاربران به هیچ‌وجه منتظر اطلاعات جدیدی از Street Fighter 6 نباشند. این در حالی است که هواداران بی‌صبرانه منتظر تریلر معرفی دو کاراکتر کمی و زانگیف بودند. ازاین‌رو با معرفی رویداد State of Play سونی، هواداران احتمال می‌دادند کپکام نمایش جدیدی داشته باشد.

در جریان رویداد State of Play که بامداد امروز پنج اسفند ماه پخش شد، شاهد رونمایی از کاراکترهای کمی، زانگیف و لیلی در بازی Street Fighter 6 بودیم. کمی و زانگیف دو کاراکتر قدیمی و پرطرفدار این سری هستند و لیلی، شخصیتی است که کاربران در نسخه ششم با او آشنا خواهند شد. زانگیف از نظر ضربات و کومبوها، تقریبا همان چیزی است که در گذشته مشاهده کرده‌ایم و کومبوهای او حسابی می‌توانند دشمن را در وضعیت بدی قرار دهند. ازطرفی لیلی را می‌توان یک کاراکتر کاملا سرعتی دانست و از Spiritهای مختلف برای مبارزه کردن استفاده می‌کند.

در انتها، کمی نیز طراحی مشابهی نسبت به گذشته دارد. ضربه چرخشی او با پا در شکل‌های مختلف و ترکیب کردن آن‌ها با یکدیگر، از امضاهای مبارزه کمی به حساب می‌آید و حال در تریلر معرفی این کاراکتر در Street Fighter 6 هم این مورد به‌نمایش گذاشته شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ (دو ژوئن) برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده