نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۳

معرفی بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 5 با نام Rally Adventure

پلی گراند گیمز با انتشار یک تریلر از بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 5 با نام Rally Adventure رسما رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، از بسته الحاقی و گسترش دهنده بازی Forza Horizon 5 رسما رونمایی شد. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، پلی گراند گیمز امروز با انتشار یک تریلر از بسته الحاقی Rally Adventure بازی Forza Horizon 5 رسما رونمایی کرد شاهد سفر به محیط جدید Sierra Nueva با ۶ بیوم جدید از جمله دهانه‌های دراماتیک، یک معدن متروکه و یک جنگل نخل کاملا در هم شکسته هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بسته الحاقی Rally Adventure بازی فورتزا هورایزن ۵ را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق گفته پلی‌گراند گیمز، بسته الحاقی Rally Adventure بازی Forza Horizon 5 دارای یک سیستم جدید و پیشرفته برای مسیرهای گرد و غبار و جاده‌های شنی که تغییر می‌کند، است و همچنین ۱۰ ماشین جدید به بازی اضافه خواهد شد و این بسته گسترش دهنده را هیجان‌انگیزترین مسیرهای مسابقه‌ای سری هورایزن توصیف کرده است. بسته الحاقی Rally Adventure بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۳ (۹ فروردین ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

پلی‌گراند همچنین وعده داد که بسته الحاقی Rally Adventure بازی Forza Horizon 5 بیشترین تعداد رویداد و مسابقه در مقایسه با دیگر بسته‌های گسترش دهنده مجموعه فورتزا هورایزن را خواهد داشت. همچنین این DLC دارای جلوه‌های بصری پیشرفته و جدید خواهد بود و یک جنگل کاملا تخریب پذیر را دربرابر گیمرها خواهد گذاشت. همچنین رادیو Epitaph که پیش از این در بازی Forza Horizon 3 حضور داشت، به شکل رایگان برای تمامی کاربران بازی فورتزا هورایزن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت.

دارندگان بازی فورتزا هورایزن 5 با پرداخت ۲۰ دلار صاحب این بسته گسترش دهنده شوند و این DLC برای کاربران آلتیمیت ادیشن، دارندگان پک بسته گسترش دهنده و همچنین دارندگان پک پرمیوم بازی رایگان خواهد بود. پیش از این در تابستان امسال بسته الحاقی Hot Wheels بازی Forza Horizon 5 عرضه شده بود و Rally Adventure دومین بسته گسترش دهنده این بازی است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده