نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

عبور تعداد بازیکن‌های Forza Horizon 5 از ۲۸ میلیون

بازی ریسینگ جهان-باز Forza Horizon 5 استودیو Playground Games رکورد جدیدی را در زمینه تعداد بازیکن‌ها به ثبت رساند.

بازی Forza Horizon 5 یکی از بهترین و موفق‌ترین آثار فرست-پارتی مایکروسافت به‌حساب می‌آید که عملکرد کم‌نظیرش در زمینه تجاری نشان از کیفیت بالای آن دارد. این بازی ریسینگ جهان-باز یکی از پرمخاطب‌ترین آثار ایکس باکس از زمان عرضه بوده است که تعداد بازیکن‌های آن با سرعت ثابتی به رشد خود ادامه می‌دهد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فورزا هورایزن ۵ به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

با استناد به جدول امتیازات Hall of Fame که ورود هر بازیکن به بازی را حداقل یک مرتبه ثبت می‌کند، فورزا هورایزن ۵ از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۱ توسط بیش از ۲۸ میلیون بازیکن در همه پلتفرم‌ها تجربه شده است. در ماه ژوئن سال گذشته گزارش شد که مجموع تعداد بازیکن‌های این بازی ریسینگ استودیو Playground Games از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است؛ بنابراین بازی Forza Horizon 5 با سرعت زیادی به جذب گیمرها ادامه می‌دهد.

استودیو پلی‌گراند گیمز دومین بسته گسترش‌دهنده بازی Forza Horizon 5 را در جریان یک رویداد زنده معرفی خواهد کرد که رأس ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد. با انتشار بسته الحاقی آتی فورزا هورایزن ۵ احتمالا شاهد افزایش دوباره‌ی مجموع تعداد بازیکن‌های آن خواهیم بود. بازی Forza Horizon 5 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده