// چهار شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

عرضه طرح Friends & Family گیم پس برای ۶ کشور دیگر

مایکروسافت طرح Friends & Family سرویس ایکس باکس گیم پس را برای ۶ کشور دیگر عرضه کرده است.

سپتامبر سال گذشته بود که شرکت مایکروسافت طرح Friends & Family سرویس ایکس باکس گیم پس را به‌صورت آزمایشی برای دو کشور ایرلند جنوبی و کلمبیا عرضه کرد. با این طرح تا پنج نفر با قیمتی ارزان‌تر به سرویس نامبرده اجازه دسترسی خواهند داشت. این شرکت اکنون اعلام کرده است طرح نامبرده در نیوزیلند، آفریقای جنوبی، شیلی، مجارستان، سوئد و اسرائیل عرضه شده است تا تعداد کشورهای میزبان این طرح به عدد ۸ برسد.

هنوز مشخص نیست طرح دوستان و خانواده گیم پس چه‌زمانی به شکل رسمی و برای بازارهای مهم‌تر از جمله آمریکای شمالی و انگلیس عرضه خواهد شد. این پلن به مشترکان ایکس باکس گیم پس آلتیمیت اجازه می‌دهد اشتراک خود را با نهایت چهار نفر دیگر شریک شوند. این چهار بازیکن باید در کشور یکسان با اکانت میزبان حضور داشته باشند.

کاربران این سرویس تمامی مزایای گیم پس آلتیمیت از جمله ایکس باکس لایو گلد، تمامی بازی‌های حاضر در گیم پس روی ایکس باکس و پی‌سی، سرویس EA Play و دیگر مزایا و تخفیفات را دریافت خواهند کرد. طرح Friends & Family قیمت بیشتری نسبت‌به آلتیمیت دارد. برای مثال در ایرلند قیمت هر ماه اشتراک این طرح ۲۱.۹۹ یورو است؛ درحالی‌که اشتراک آلتیمیت ۱۲.۹۹ یورو است.

اگر این قیمت را در آمریکا و انگلیس حساب کنیم، احتمالا قیمت طرح نامبرده ۲۴.۹۹ دلار / ۱۸.۳۳ پوند در ماه برای Friends & Family دربرابر ۱۴.۹۹ دلار / ۱۰.۹۹ پوند برای گیم پس آلتیمیت خواهد بود. از آنجایی‌که طرح دوستان و خانواده سرویس به بازیکنان مختلفی اجازه دسترسی به یک اشتراک یکسان می‌دهد، قیمت تمام شده برای کاربران ارزان‌تر خواهد بود.

با دو بازیکن در طرح Friends & Family قیمت اشتراک برای هر فرد ماهانه ۱۲.۵ دلار / ۹.۱۶ پوند و با داشتن تمامی پنج بازیکن، قیمت اشتراک به ۵ دلار / ۳.۶۶ پوند کاهش خواهد یافت که مبلغ مناسبی برای ایکس باکس گیم پس است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده